خبرگزاری کار ایران

پروازهای مشهد با وجود برودت شدید هوا همچنان برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۳۳۶

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: شرایط نامساعد جوی خللی در پرواز‌های مشهد ایجاد نکرده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت:در فرودگاه مشهد تاخیری به دلیل شرایط جوی نامساعد نداشته‌ایم. تاخیر‌های پرواز‌های فرودگاه مشهد به دلیل تاخیر در پرواز‌های ورودی است.

وی افزود: سایر شهر‌های کشور درگیر برف هستند و علت تاخیر پرواز‌های ورودی به مشهد به دلیل شرایط جوی نامساعد سایر شهر‌های کشور است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: بارش برف در مشهد و یخبندان سطح باند خللی در پرواز‌های مشهد ایجاد نکرده است.

جعفری بیان کرد: مردم پیش از عزیمت به سمت فرودگاه حتما از طریق شماره ۱۹۹ از آخرین وضعیت پرواز خود اطلاع کسب کنند تا در صورت بروز هرگونه تاخیر در محل فرودگاه با معطلی روبرو نشوند.

پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایرتور به مقصد رشت با شماره پرواز ۹۰۴، پرواز شرکت هوایپمایی آتا به مقصد اصفهان با شماره پرواز ۵۶۴۹، پرواز شرکت هواپیمایی قشم‌ایر به مقصد تهران با شماره پرواز ۱۲۵۳ و پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین به مقصد تهران با شماره پرواز ۶۹۲۵ تاخیر خورده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز