خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر مطرح کرد؛

ضرورت توجه به عدالت تخصیصی در حاشیه شهر مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۸۰۷

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع شورای شهر مشهد گفت: اعتقاد ما این است که به پهنه های حاشیه شهر در تخصیص اعتبارها کم توجهی شده است، از این رو باید به این امر بیشتر بپردازیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حسین حسامی با بیان این مطلب، اظهار کرد: ما در حوزه پروژه‌های عمرانی بر اساس نیازسنجی های خود یکسری پروژه‌هایی را برای شهر مشهد تعریف کرده ایم که برخی از این پروژه ها آغاز شده و از پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه در کنار آن نیز برخی از این پروژه ها صرفا تعریف شده و هنوز مراحل اجرای آن آغاز نشده است، ادامه داد: یکی از سیاست های شورای ششم این است که در فضای اصلاح بودجه ۱۴۰۰ که لایحه آن توسط شهرداری ارائه شده، برای پروژه های تازه آغاز شده مواردی دیده شود.

عضو شورای شهر مشهد تاکید کرد: علاوه بر این برای پروژه هایی که نیمه کاره مانده نیز مواردی در بودجه ۱۴۰۱ به صورت ویژه دیده شود تا به سرانجام برسد.

حسامی تصریح کرد: در کنار تمامی اقدامات خود برای انجام هر چه بهتر پروژه ها در سطح شهر؛ پیگیر و پاسخگو مطالبات پیمانکاران به عنوان بازوان اجرایی شهرداری خواهیم بود.

وی با اشاره به عدم تعریف اعتبار برای برخی از پروژه ها، اضافه کرد: ممکن است که برخی از این پروژه ها در قالب بودجه ای که پیش بینی شده است، محقق نشود؛ اما با این وجود چنانچه دارای اهمیت باشد در اصلاح بودجه آن را لحاظ خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: اولویت ما برای تعریف پروژه های جدید؛ شناسایی نیازهای مردم، توجه ویژه به پهنه های حاشیه شهر و عدالت تخصیصی از سیاست های کلی ما است.

حسامی گفت: پروژه های جدید در دوره ششم پروژه های کاربردی و مردم محور براساس نیازهای آن ها خواهد بود؛ اعتقاد ما این است که به پهنه های حاشیه شهر در تخصیص اعتبارها کم توجهی شده است، از این رو باید به این امر بیشتر بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز