خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید ابومسلم:

هدف من از بین بردن فوتبال ناپاک است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۵۰

من اهل لابی‌گری نیستم؛ اما دوستان زیادی دارم که هر کدامشان برای من عزیز و در جایی مشغول به فعالیت هستند؛ اما قسم می‌خورم برای ورود به ابومسلم به کسی فشار نیاوردم که حتما باید من باشم.

ایلنا: مدیر عامل جدید و جوان ابومسلم منتسب به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: هدف من در درجه اول این است که فوتبال ناپاک را از بین ببرم و کثافت‌ها را از فوتبال جمع کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، احسان سحر خیز در یک نشست خبری با بیان این مطلب افزود: بحثابومسلم برای من به‌عنوان یک فرد مشهدی همواره با دغدغه‌هایی همراه بوده است؛ بر همین اساس وظیفه خودم دانستم تا برای حل مشکلات این تیم به این مجموعه وارد شوم.

وی با بیان این‌که اولین شرط من برای ورود به مدیریت تیم ابومسلم مشخص شدن وضعیت مالکیت این تیم بوده‌، گفت: «در ابتدا گفته بودم ‌تا مالکیت تیم مشخص نشود هیچ هزینه‌ای نمی‌کنم که در این مدت هم مالکیت آن مشخص نشده‌ اما در این مدت هزینه جاری تیم، شرکت در مسابقات و تعهد یک میلیارد تومانی به کمیته انضباطی را من پرداخت کردم.

سحرخیز افزود: «چنانچه مالکیت تیم مشخص نشود‌ هزینه خود را پس می‌گیرم و مثل بعضی‌ها جار و‌جنجال نمی‌کنم.» وی به هدفش از حضور در تیم ابومسلم اشاره کرد و افزود: «هدف من در درجه اول این است که فوتبال ناپاک را از بین ببرم.

وی ادامه داد: من اهل لابی‌گری نیستم؛ اما دوستان زیادی دارم که هر کدامشان برای من عزیز و در جایی مشغول به فعالیت هستند؛ اما قسم می‌خورم برای ورود به ابومسلم به کسی فشار نیاوردم که حتما باید من باشم؛ بلکه این خواسته اداره کل ورزش و جوانان استان بود که از من خواست، باشم و حتی به جای اینکه آن‌ها برای من شروط بگذارند، من برای آن‌ها شرط‌هایی داشتم تا مدیریت این تیم را قبول کنم.

مدیرعامل ابومسلم شاخه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تمامی امور مربوط به برگزاری بازی‌های تیم ما انجام شده است و در بازی با پیکان که چند روز دیگر برگزار می‌شود، این تیم ما خواهد بود که به میدان خواهد رفت و تیم دیگری حق شرکت در مسابقات را ندارد.

سحر‌خیز به جلسه‌ خود قبل از نشست خبری در اداره‌کل اشاره کرد و افزود: جلسه‌ای به نام شورای قضایی در اداره‌کل ورزش و جوانان در خصوص مالکیت ابومسلم داشتیم و به این مرحله رسیدیم که بر‌اساس مدارکی که دارم این موضوع را با این شرایط قبول و مدیریت کنم.

وی تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان دادگستری، قوه قضائیه، یکی از نمایندگان مجلس، نماینده وزارت اطلاعات و حراست اداره کل ورزش و جوانان استان حضور داشتند که انشاا… تا چند روز دیگر مباحثآن را بیان خواهیم کرد.

مدیر‌عامل جدید ابومسلم در خصوص حواشی ایجاد شده با حضور حسین علوی در تیم ابومسلم گفت: من‌ زمانی‌که تیم در‌ اختیار وفایی بود با چمنیان تماس گرفتم و از هر خواهشی برای حضور علوی در تیم ابومسلم استفاده کردم و حتی گفتم‌ پدر ایشان بیمار است. مشکل دارد و الان نیاز به کمک دارد که چمنیان در پاسخ به من گفت از نظر بحثفنی مشکلی ندارد و باید مجموعه وفایی قبول کنند. با این حال من با چمنیان صحبت کردم تا قبول کند او بر سر تمرینات ابومسلم حاضر شود.

سحرخیز در زمینه خطر تعلیق فوتبال کشور در پی ارسال شکایت خداداد عزیزی به AFC عنوان کرد: ما نیز نگران آبروی فوتبال کشور هستیم، من عواقب این موضوع را از رئیس فدراسیون فوتبال کشور جویا شدم که وی معتقد است مشکلی پیش نخواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز