خبرگزاری کار ایران

چمنیان:

امروز یا فردا وضعیت مالکیت ابومسلم مشخص خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۸۰۳

با توجه به پیگیری‌های انجام شده ظرف امروز و یا فردا وضعیت مالکیت تیم به صورت قطعی مشخص خواهد شد و امیدواریم با به ثبات رسیدن اوضاع مدیریتی باشگاه اقدامات آماده سازی نهایی برای حضور در لیگ را هرچه سریع‌تر عملی نمائیم.

ایلنا: سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان گفت: با توجه به اعلام فدراسیون مبنی بر برخورد قاطع با تیم‌های بدهکار، کنار گذاشته شدن از جام حذفی را پیش بینی می‌کردیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، عباس چمنیان اظهار داشت: پیش بینی این اتفاق را کرده بودیم، هر چند با توجه به حواشی که در بحثمدیریت تیم وجود داشت و با علم به اینکه نتوانسته بودیم دوران آماده سازی را بر اساس برنامه‌های لازم پیش ببریم، شخصاً به مدیر باشگاه پیشنهاد کناره گیری از جام حذفی را داده بودم که قبل از اقدام به این کار از سوی ما، فدراسیون رأساً تیم‌های بدهکار از جمله ابومسلم را کنار گذاشت.

وی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی در بخش مدیریت در تمامی ابعاد به تیم ضربه می‌زند، ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ظرف امروز و یا فردا وضعیت مالکیت تیم به صورت قطعی مشخص خواهد شد و امیدواریم با به ثبات رسیدن اوضاع مدیریتی باشگاه اقدامات آماده سازی نهایی برای حضور در لیگ را هرچه سریع‌تر عملی نمائیم.

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم در خصوص عملکرد مدیر جدید باشگاه در زمینه تزریق منابع مالی به تیم هم گفت: سحرخیز فعلاً هزینه‌های جاری تیم را پرداخت می‌کند و نمی‌توان انتظار داشت تا زمان قطعی شدن حکم کمیته انضباطی در بخش منابع مالی اقدام خاصی انجام دهد، ولی در صورتی که رأی کمیته انضباطی به نفع مدیریت وی صادر شود، قرار شده در زمینه پرداخت‌های مالی بازیکنان و کادر فنی و بهبود شرایط تیم اقدامات جدی انجام شود.

چمنیان گفت: در حال حاضر تمرینات را با حضور تمامی بازیکنان پیگیری می‌کنیم تا آمادگی بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز