خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی کشور:

مرزها آنلاین رصد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۱۵۱

برخی از خودرو‌ها را که برای گشت زنی در مناطق مرزی استفاده می‌کنیم و مورد تیراندازی قرار می‌گرفتند از قسمت باربند با همکاری شرکتهای سازنده ضد گلوله کردیم تا در صورت تهاجم مسلحانه از ایمنی لازم برخوردار باشند.

فرمانده مرزبانی کشور از تجهیز خودروهای گشت مرزبانی به سیستم ضد گلوله خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین ذوالفقاری روز چهارشنبه در مراسم پایانی رزمایش اقتدار ۳ با بیان اینکه بخش آشکار رزمایش اقتدار ۳ از روز یکشنبه در منطقه عمومی قصرشیرین آغاز شد اظهار داشت: در این رزمایش همه سناریو‌ها با موفقیت به اجرا درآمد. طی روز گذشته سلاح‌های مختلف در درگیری با دشمن فرضی مورد امتحان قرار گرفت. ضمن اینکه سلاح‌های جدید برخی صنایع که با کار مرزبانی متناسب بوده و کارایی لازم را داشت در این رزمایش به کار گرفته شد.

وی از رصد آنلاین مرزهای شرقی توسط بالن خبر داد و افزود: تعدادی از این بالن‌ها نیز روز گذشته تست شد و تصاویر آنلاین منطقه را از طریق این بالن‌ها دریافت کردیم.

ذوالفقاری از تجهیز خودروهای گشت مرزبانی به سیستم ضد گلوله خبر داد و ادامه داد: برخی از خودرو‌ها را که برای گشت زنی در مناطق مرزی استفاده می‌کنیم و مورد تیراندازی قرار می‌گرفتند از قسمت باربند با همکاری شرکتهای سازنده ضد گلوله کردیم تا در صورت تهاجم مسلحانه از ایمنی لازم برخوردار باشند.

وی از تست و این خودرو‌ها در مرحله پایانی رزمایش اقتدار ۳ خبر داد و خاطر نشان کرد: امروز همزمان با حضور فرمانده نیروی انتظامی سناریوهایی از جمله درگیری با اشرار مسلح در منطقه رزمایش برگزار می‌شود و در پایان نیز شاهد رژه نیروهای شرکت کننده هستیم.

به گفته فرمانده مرزبانی کشور، منطقه رزمایش از ۶ ماه قبل آماده سازی شده و آب و برق سراسری نیز در منطقه ایجاد شده است که پس از اجرای رزمایش این منطقه و تجهیزات آن می‌تواند مورد استفاده کاروانهای راهیان نور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز