خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

مسی مهاجمان را مقصر شکست برابر آلمان دانست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۲۸

مسی که بعد از دیدار فینال به عنوان بهترین بازیکن جام جایزه توپ طلا را دریافت کرد از ناتوانی مهاجمان آرژانتین برای از دست دادن فرصت های گلزنی گله کرد.

لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین، مهاجمان این تیم را به خاطر شکست از آلمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ مقصر دانست.

تیم ملی فوتبال آرژانتین دیشب(یکشنبه) در فینال جام جهانی با نتیجه یک بر صفر از آلمان شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

به گزارش ایلنا، مسی که بعد از این بازی به عنوان بهترین بازیکن جام جایزه توپ طلا را دریافت کرد از ناتوانی مهاجمان آرژانتین برای از دست دادن فرصت های گلزنی گله کرد.

این بازیکن ۲۷ ساله گفت: ما سال ها بود که به نیمه نهایی نرسیده بودیم و اگر چه در فینال بازی می کردیم اما عملکرد در خور تقدیری نداشتیم.

وی با بیان اینکه تیمش شایسته بهتر از این بود و باید از موقعیت های به دست آمده استفاده می کرد، افزود: به همین دلیل ناراحتیم. مهاجمان فرصت هایی که داشتند را از دست دادند. همه ما احساس بدی داریم چون نتوانستیم به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را برای مردم کشورمان به ارمغان ببریم. نتوانستیم کار را تمام کنیم.

مسی همچنین با اشاره به فرصت یک روز کمتر آرژانتین برای استراحت نسبت به آلمان خاطر نشان کرد: این مسئله با توجه به اینکه بازی به وقت اضافه کشیده شد، خیلی مهم بود.

وی بعد از پایان مسابقه فینال به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی جایزه توپ طلا را دریافت کرد اما معتقد است این جایزه در مقابل شکست و ناکامی تیم آرژانتین ارزش چندانی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز