خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس 1 - ملوان 0./ برد مهم پرسپولیس در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۲۰۸

پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل ملوان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و ملوان امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. تک گل پرسپولیس در این دیدار را عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۷ به ثمر رساند.

پرسپولیس با این پیروزی ۴۹ امتیاز شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رده دوم قرار گرفت. ملوان هم با ۳۸ امتیاز فرصت رسیدن به رتبه سوم را از دست داد و در رده پنجم باقی ماند.

پرسپولیس ۱ - ۰ ملوان

گل‌ها: عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۴۷

شرح گل: ارسال دقیق امید عالیشاه با ضربه سر آل‌کثیر وارد دروازه ملوان شد.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، امید عالیشاه (سینا اسدبیگی، دقیقه ۸۴)، مسعود ریگی، حسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (محمد خدابنده‌لو، دقیقه ۷۰)، مهدی ترابی (سعید صادقی، دقیقه ۷۶)، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف (علی نعمتی، دقیقه ۸۴)، عیسی آل‌کثیر (وحید امیری، دقیقه ۷۶).

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی (محمدرضا بردبار، دقیقه ۷۳)، ابوذرصفرزاده، مهران احمدی (محمد عمری، دقیقه ۵۸)، حسین صادقی (میلاد سرلک، دقیقه ۵۸) و محمدرضا سلیمانی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز