خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

سابه‌یا: به بازیکنانم افتخار می کنم / جام جهانی رویایی را پشت سر گذاشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۴۴

چنین بازی هایی بسیار نزدیک است و وقتی اشتباه کنید جبران آن بسیار دشوار خواهد بود. اما در مجموع من به شاگردانم افتخار می کنم، آنها یک جام جهانی رویایی را پشت سرگذاشتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از شکست در فینال جام جهانی ضمن تبریک به تیم حریف از عملکرد شاگردانش در مجموع بازی های این تورنمنت تمجید کرد.

به گزارش ایلنا، آلخاندرو سابه یا سرمربی تیم ملی آرژانتین بعد از شکست یک بر صفر تیمش در فینال جام جهانی مقابل آلمان گفت: چنین بازی هایی بسیار نزدیک است و وقتی اشتباه کنید جبران آن بسیار دشوار خواهد بود. اما در مجموع من به شاگردانم افتخار می کنم، آنها یک جام جهانی رویایی را پشت سرگذاشتند. تماشای بازی آنها برای تماشاگران جذاب و هیجان انگیز بود و باید بگویم که همه آنها هر چه در توان داشتند برای پیراهن تیم ملی آرژانتین گذاشتند.

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: به بازیکنان خودم تبریک می گویم به خاطر کار و تلاش فوق العاده که انجام دادند و همچنین به تیم ملی آلمان هم برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی تبریک می گویم.

دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکشنبه شب در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو بین دو تیم آلمان و آرژانتین برگزار شد که تیم ملی فوتبال آلمان با تک گل دقیقه ۱۱۳ ماریو گوتزه موفق شد حریف خود را شکست دهد و برای چهارمین بار قهرمان جام جهانی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز