خبرگزاری کار ایران

برای ما یک گل هم کافی نیست؛

سوسیچ: امیدوارم ایران تدافعی بازی نکند / نمی خواهم فکر کنند ساخت و پاخت کرده ایم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۱۶۸

ایران برای رسیدن به مرحله بعد نیاز به برد دارد و گل زدن برای این تیم حیاتی است. برای ما هم همین طور است. با اینکه ما از دور مسابقات کنار رفته ایم، اما می خواهیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: ‌ فردا بازی سختی است. ما از گردونه مسابقات کنار رفته‌ایم اما می‌خواهیم با تعداد گل‌های زیاد ایران را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، سافت سوسیچ در کنفرانس خبری قبل از دیدار ایران و بوسنی با بیان این مطلب اظهار کرد: شاید هر تیمی که گل اول را بزند شرایط بازی تغییر کند، اما نمی‌خواهیم با مساوی یا با یک گل میدان را ترک کنیم. برای ایران حیاتی است که در بازی با ما گلزنی کند.

سرمربی تیم بوسنی در ادامه گفت: ایران نمایش خوبی در دو دیدار گذشته داشت. آنها در دیدار برابر آرژانتین نمایش خوبی داشتند و وقتی دیدند حریف خوب بازی نمی کند، این تیم ایران بود که برتر نشان داد.

وی با بیان اینکه امیدوار است ایران در دیدار فردا تدافعی بازی نکند، گفت: هر دو تیم برای بردن به میدان خواهند آمد. ایران برای رسیدن به مرحله بعد نیاز به برد دارد و گل زدن برای این تیم حیاتی است. برای ما هم همین طور است. با اینکه ما از دور مسابقات کنار رفته ایم، اما می خواهیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی تاکید کرد: برای ما یک گل هم کافی نیست و اگر بتوانیم گل اول را بزنیم تلاش می کنیم تا آنجایی که می توانیم گل های بیشتری را بزنیم. امیدوارم ایران هم مثل دیدارهای گذشته تدافعی بازی نکند و طوری رفتار کند که هر دو تیم یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذارند.

سوسیچ در پاسخ به این پرسش که شما فکر می کنید از بین نیجریه و ایران کدام تیم لیاقت بیشتری برای صعود دارند، گفت: من نمی خواهم طوری صحبت کنم که اگر فردا ایران برد برخی ها فکر کنند ما با آنها ساخت و پاخت کرده ایم. ما بهترین بازیمان را به نمایش خواهیم گذاشت و امیدوارم هر تیمی که بهتر است به مرحله بعدی صعود کند.

سرمربی بوسنی در مورد هجومی بازی کردن تیم ملی بوسنی گفت: ‌ در بازی با نیجریه هم دیدید داور حق ما را خورد و دیگر دوست ندارم در موردش حرف بزنم. با بیش از یک مهاجم حمله خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: هنوز مشخص نیست مسئولان فدراسیون فوتبال بوسنی چه تصمیمی در مورد آینده من بگیرند، اما همین که برای اولین‌بار به جام جهانی آمدیم خوب بود. بدون شک بازی با ایران بازی خوبی خواهد بود، چون می‌دانم همه تیم‌ها در گروه ما می‌خواهند خوب بازی کنند و بجنگند، اما بوسنی با حضور در جام جهانی تجارب خوبی را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز