خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

ایران - آرژانتین؛ هجومی‌ترین دیدار جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۰۹

با اعلام فیفا در دیدار ایران و آرژانتین بازیکنان دو تیم ۱۰۷ بار به سمت دروازه‌های یکدیگر حمله کردند که در بین این تعداد، ۴ حمله انفرادی به سمت دروازه‌ها صورت گرفت.

دیدار شب گذشته تیم‌ ملی با حریف آمریکای جنوبی خود، هجومی‌ترین دیدار جام جهانی بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران فوتبال ایران در حالی شب گذشته مقابل آرژانتین کار را با شکست یک بر صفر به پایان رساند که هرگز شاگردان کی‌روش مستحق این شکست نبودند، اما نکته قابل توجه در پایان این دیدار آماری بود که از سوی فیفا ارائه شد.

بر این اساس تا پایان ۲۹ بازی برگزار شده جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل که آخرین آن بامداد امروز بین بوسنی و نیجریه برگزار شد، دیدار تیم ملی ایران و آرژانتین با وجود اینکه تنها یک گل در آن رد و بدل شد، به عنوان هجومی‌ترین دیدار جام جهانی از سوی فیفا معرفی شده است.

با اعلام فیفا در این دیدار بازیکنان دو تیم ۱۰۷ بار به سمت دروازه‌های یکدیگر حمله کردند که در بین این تعداد، ۴ حمله انفرادی به سمت دروازه‌ها صورت گرفت. همچنین در این مسابقه بازیکنان دو تیم تنها یک بار در موقعیت آفساید قرار گرفتند.

پس از این دیدار، مسابقه تیم‌‌های نیجریه و بوسنی در رده دوم هجومی‌ترین دیدارهای جام قرار گرفت و دیدار ایتالیا و انگلیس نیز در جایگاه سوم.

در بین ۲۹ بازی برگزار شده، همچنین دیدار ایران و نیجریه در جایگاه بیست و چهارم این جدول قرار گرفت و بازی دو تیم بلژیک و الجزار در رده آخر ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز