خبرگزاری کار ایران

تحت تاثیر قرار گرفتم؛

هسلر: باید به احترام آلمان کلاه از سر برداشت

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۱۵

آلمان از تمام موقعیت هاش سعی کرد استفاده کند. باید بگویم از پرتغال توقع بیشتر داشتم اما آنها اصلا فرصتش را پیدا نکردند پون آلمان امروز عالی بود.

ملی پوش سابق ژرمن ها معتقد است امشب آلمان یک شب فوق العاده را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایلنا، توماس هسلر که به عنوان کارشناس در برنامه ۲۰۱۴ حضور داشت در خصوص بازی آلمان - پرتغال گفت: به نظرم آلمان خیلی خوب بازی کرد. من فکر نمی کردم آلمان انقدر خوب امشب بازی کنه و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. امشب همه چیز در آلمان هماهنگ بود. و بایستی به نشانه احترام کلاه از سر برداشت.

وی در ادامه گفت: آلمان از تمام موقعیت هاش سعی کرد استفاده کند. باید بگویم از پرتغال توقع بیشتر داشتم اما آنها اصلا فرصتش را پیدا نکردند پون آلمان امروز عالی بود.

هسلر در خصوص پرتغال نیز متذکر شد: این را نمی شود گفت که اگر مصدومیت و اخراج در پرتغال پیش نمی آمد چه می شد اما بایستی گفت که اگر پرتغال ۱۱ نفره هم بود روز خیلی سختی را بازهم داشت. چون آلمان قدرت خودش را به نمایش گذاشته بود.

وی در پایان در خصوص رونالدو نیز خاطرنشان کرد: کریس رونالدو از آن بازیکن هایی است که همواره خوب و خطرناک است اما امشب اصلا روز عالی خودش را سپری نمی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز