خبرگزاری کار ایران

مسی فوق ستاره است؛

پروین: تیم ملی شجاع بازی کند / بازی دفاعی خطرناک است / ایتالیا را عالی دیدم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۳۳۷

یک سال از صعود تیم ملی به جام جهانی می گذرد و حالا مردم انتظار دارند تا فوتبال زیبایی از تیم ملی ببینند و من امیدوارم امشب بازیکنان تیم ملی ثابت کنند بی دلیل نیست که در بین ۳۲ تیم برتر جام جهانی هستند.

سرمربی اسبق تیم ملی با بیان اینکه امیدوارم ملی پوشان در دیدار امشب مقابل نیجریه شجاع و نترس بازی کنند گفت: مردم انتظار دارند تیم ملی حتی اگر می بازد خوب بازی کند.

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: بازی صرفا دفاعی مقابل نیجریه خطرناک است و بازیکنان نیجریه آنقدر توانایی بدنی بالایی دارند که با تحت فشار قرار دادن تیم ما دروازه تیم ملی را باز کنند.

پروین افزود: سیستم دفاعی روش خودش را دارد و اینکه صرفا در لاک دفاعی فرو برویم بسیار خطرناک است و نمی تواند انتظارات را از تیم ملی برآورده کند.

کاپیتان اسبق تیم ملی یادآور شد: یک سال از صعود تیم ملی به جام جهانی می گذرد و حالا مردم انتظار دارند تا فوتبال زیبایی از تیم ملی ببینند و من امیدوارم امشب بازیکنان تیم ملی، فوتبال خودشان را انجام بدهند و ثابت کنند بی دلیل نیست که در بین ۳۲ تیم برتر جام جهانی هستند.

وی با بیان اینکه بازی اول در هر تورنمنتی اهمیت خاصی دارد اظهار داشت: اگر بتوانیم دراین مسابقه بازی خوبی ارائه کنیم و نتیجه بگیریم مطمئن باشید بازیکنان در بازیهای آینده با اعتماد به نفس بیشتری بازی خواهند کرد و حتی می توانیم در مقابل تیم های آرژانتین و بوسنی هم بایستیم و حداقل بازی های خوبی را ارائه کنیم.

پروین افزود: امیدوارم بازی آخر ما با بوسنی تشریفاتی نشود و تا روز آخر حساسیت مسابقات به گونه ای باشد که مردم با اشتیاق بازی های تیم ملی را دنبال کنند.

وی در مورد ارزیابی خود از تیم های حاضر در جام جهانی اظهار داشت: تا اینجای مسابقات ایتالیا را یک تیم کامل دیدم و به نظر من این تیم جزو ۴ تیم برتر جام جهانی خواهد بود. آلمان هم همیشه فوتبال را با حساب وکتاب بازی می کند و مطمئنا این تیم هم جزو مدعیان این دوره خواهد بود. بازی آرژانتین و بوسنی را ندیدم اما آرژانتین هم با فوق ستاره خود مسی جزو تیم های بزرگ دنیاست و قطعا می تواند تا مراحل پایانی جام پیش برود.

سرمربی سابق تیم ملی تاکید کرد: به نظر من فوتبال برزیل چنگی به دل نزد و این تیم در بازی اول مقابل کرواسی با اشتباه داوری توانست از بازی اول امتیاز بگیرد. من اعتقاد دارم برزیل ستاره ندارد و به همین خاطر در این دوره شانس زیادی برای رسیدن به مراحل پایانی نخواهد داشت مگر اینکه اتفاقات داوری و شرایط میزبانی به این تیم کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز