خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان:

مراکز مشاوره تاثیرگذار، مهمترین عامل در جریان‌سازی اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۶۷

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اعلام اینکه مهمترین عامل در جریان‌سازی اجتماعی، مراکز مشاوره‌ای هستند که می‌توانند در بین مردم تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که از فرهنگ مشاوره به خوبی بهره ببریم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده وزارت ورزش و جوانان که با حضور پاریزی مدیر کل و سلطانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در محل شهرداری کرمان انجام شد، به اثرات برگزاری این دوره‌ها اشاره کرد و افزود: با ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌های پایان دوره‌ها و با پیشنهادات انتقاداتی که نسبت به مباحث و نوع برگزاری انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا دوره‌های دانش افزایی بهتر از قبل انجام شود و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی متفاوتی خواهیم داشت. 

متقی‌فر تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای مدیران مراکز مشاوره و مشاورین در حوزه تخصصی ازدواج و خانواده توانمند شدن و به روز شدن آن‌ها است تا بتوانند هرچه بهتر در حوزه تخصصی ازدواج و خانواده خدمت‌رسانی کنند. 

وی دغدغه و کنشگری مراکز مشاوره را در حل مسائل اجتماعی به ویژه در حوزه ازدواج و پیشگیری از طلاق عنوان کرد. 

متقی‌فر با اعلام اینکه مهمترین عامل در جریان‌سازی اجتماعی، مراکز مشاوره‌ای هستند که می‌توانند در بین مردم تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: باید تلاش کنیم که از فرهنگ مشاوره به خوبی بهره ببریم. 

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این که استان کرمان کمترین رشد مراکز مشاوره را دارد، افزود: برای حل این مشکل صدور مجوز را تسهیل کردیم به طوری که از حدود ۳۴۰ مرکز در کشور اکنون به حدود ۶۵۳ مرکز رسیده‌ایم و ان شاءالله روز به روز افزایش پیدا خواهد کرد. 

متقی‌فر با اعلام این که امسال از محل تبصره ۱۸ (تسهیلات اشتغالزایی) توانستیم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان برای ساخت، توسعه و تجهیز مراکز مشاوره اختصاص بگیریم که در حقیقت وام مناسبی است و به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز