خبرگزاری کار ایران

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت مشاوره ای توسط مددکاران کلانتری های سطح استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۳۵۱

فرمانده انتظامی لرستان گفت :در ۹ ماهه سال جاری ۱۱ هزار و ۶۴۴ مورد خدمات مشاوره توسط مشاوران مرکز ومددکاران کلانتری های سطح استان انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا ، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران به ارائه خدمات مشاوره ای به بیش از ۱۱ هزار مورد به مردم در سطح استان اشاره کرد و اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۲۸۶ مورد مربوط به خدمات در مرکز مشاوره آرامش معاونت فرهنگی واجتماعی استان و ۱۰ هزار و ۳۵۸ مورد مربوط به مراکز مددکاری کلانتری های استان بوده که ۷۳ درصد آنها منجر به صلح و سازش شده است.

 وی خدماتی که به صورت رایگان در مراکز مشاوره کلانترهای لرستان ارائه می‌شود را شامل مشاوره خانوادگی، فردی، تربیتی، تحصیلی، روانی، شغلی، اقتصادی، ازدواج، تحصیلی، حقوقی و روانسنجی اعلام کرد و افزود: هدف از تأسیس مراکز مشاوره ایجاد رابطه نزدیک و صمیمی همراه با اعتماد بین مردم و پلیس، شناسایی ریشه‌ها و زمینه‌های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه، کاهش بار انتظامی و قضائی پلیس و کاهش مشکلات اجتماعی مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری انتظامی استان در ۹ ماهه امسال شاهد افزایش ۱۴ درصدی پرونده های منجر به صلح و سازش ارجاعی به مرکز و دوایر مشاوره و مددکاری انتظامی لرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

سردار الهی خاطر نشان کرد: مراکز مشاوره کلانتری‌های سطح استان همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه‌های مختلف به شهروندان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز