خبرگزاری کار ایران

نشست جمع‌بندی اجلاس ملی دبیران استانی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۷۵۶

نشست جمع‌بندی اجلاس ملی دبیران استانی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در خانه جوانان قم برگزار شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از قم، نشست جمع‌بندی اجلاس ملی دبیران استانی شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان در خانه جوانان قم برگزار شد. 

در نشست جمع‌بندی این اجلاس پیرامون موضوعاتی از قبیل توانمندسازی اعضای شبکه در قالب آموزش‌های مجازی، تکمیل فرم پایش و شناسایی وضعیت استان، تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل شبکه و تعیین موضوعات در اولویت و ارائه طرح و ایده در زمینه‌های تعیین شده، تبادل نظر صورت گرفت. 

شایان ذکر است توانمندسازی تخصصی دبیرخانه‌های استانی سمن‌ها در اجلاس سه روزه با موضوعات ذیل دنبال شد: 

(تحولات و آینده سبک زندگی) (تحولات سبک زندگی جوانان در ایران معاصر) (اصول کلی و تطبیق با متغیرهای سبک زندگی) (اقتصاد فرهنگ و صنایع خلاق فرهنگی) (کارگاه عملی بوم‌نویسی و تکمیل بوم) (شبیه‌سازی شهرفرضی برای شبکه استانی) (لیگ ارائه طرح (در قالب پروپزال طرح سبک زندگی وبررسی طرح و شورای داوری طرح) عناوین پنل‌های تخصصی این اجلاس بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز