خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک گروه مدیریتی البرز مال به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۷۵۰

گروه مدیریتی البرز مال به مناسبت حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی متراکم از اوراق زرّینی است که ملت متدین و با بصیرت ایران در افزون بر سه دهه رقم زدند .

29 اردیبهشت ، روز تجلی حضور حماسی مردمی  بود که بار دیگر آمده بودند تا حماسه بیآفریند ، ‌حماسه بسازند و حماسه سیاسی مد نظر رهبر و ولی امرشان را محقق سازند ، مشارکت بیش از 40 میلیونی ملت شریف ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان از ایستادگی ،‌ مقاومت و پایبندی این ملت در دفاع از اصول و ارزش های متعالی اسلام و انقلاب  دارد.

گروه مدیریتی پروژه البرز مال به عنوان نماینده خانواده بخش خصوصی در صنعت ساختمان ، این انتخاب فرخنده را به حضرتعالی و مردم شریف ایران تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال توفیق و سربلندی بیش از پیش شما را مسئلت می‌نمایم.

ضمنا از همراهی و همکاری دولت تدبیر و امید در راستای تقویت بخش خصوصی در چهار سال گذشته تقدیر و تشکر می نماییم و حمایت هر چه بیشتر از سرمایه گذاران صنعت ساختمان را در راستای شکوفای اقتصاد و صنعت کشور خواستاریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز