خبرگزاری کار ایران

مطلبی که روزنامه کیهان از یک نویسنده حامی صهیونیست نقل کرد

کد خبر : ۲۱۶۱۴۴

امانوئل اتولنگی یکی از بدنام ترین چهره های لابی صهیونیسم و تندروان جنگ طلب اسراییلی در اندیشکده ها وگروههای لابی اسراییل و نومحافظه کاران در اروپا و آمریکا است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرآنلاین مجید تفرشی در وبلاگ خود نوشت:

از زمان پیروزی تاریخی «حسن روحانی» در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲، بیش از یک سال است که من مکررا درباره ائتلاف میان تندروان داخل و خارج از ایران گفته و نوشته ام. از این بابت نیز به شدت مورد شماتت واقع شده ام.

به نظر من دلواپسان داخلی و خارجی، نگران به ثمر رسیدن مذاکرات کنونی و توافق هسته ای هستند. این دلواپسان داخلی با همکاران و شرکای عرب، اسراییلی و نومحافظه کاران اروپایی و آمریکایی آنان با انگیزه های مختلف ایدئولوژیک، سیاسی و اقتصادی خواهان شکست مذاکرات و انزوا و انفعال روز افزون ایران بوده و هستند.

با همه دلایل و شواهدی که تاکنون دیده و شنیده و خوانده شده، روزنامه کیهان چاپ تهران، در شماره روز دوشنبه خود مطلبی را علیه خانواده حسن روحانی از سو و به نقل از «امانوئل اتولنگی» منتشر کرده و مطلقا به دیدگاه، موضع و خط و ربط این نویسنده ضدایرانی حامی اسراییل اشاره نکرده و نوشته او را بی کم و کاست نقل و تایید کرده است.

امانوئل اتولنگی یکی از بدنام ترین چهره های لابی صهیونیسم و تندروان جنگ طلب اسراییلی در اندیشکده ها وگروههای لابی اسراییل و نومحافظه کاران در اروپا و آمریکا است. تلاشهای ضدایرانی اتولنگی و هم پیمانان از زمان ریاست جمهوری «محمد خاتمی» آغاز شده، در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ادامه یافته و اکنون با احساس خطر از توفیق روحانی شدت گرفته است. بدون تردید او یکی از پیشگامان و سردمداران اشاعه سیاستهای ضدایرانی در غرب و از همکاران منظم و دایمی سایتها و نشریات اسراییلی و ضدایران است.

برای نمونه عرض می کنم که پیشنهاد طرد و اخراج ایران از جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ از سوی اتولنگی مطرح شد. بسیاری از برنامه های انزوا و تحریم ایران در دست کم ده سال اخیر زاییده اندیشه و ابتکار اتولنگی و موسسه هایی است که او در آنها همکاری داشته است.

جای آن است که این موضوع جدی گرفته شود و درباره آن بیش از پیش بحثو گفتگو شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز