خبرگزاری کار ایران

سعید محمد در مراسم اعلام موجودیت جبهه مردمی صبح ایران :

هیچ گونه سمت اجرایی و نظامی ندارم/ بنا داریم صدای مردم باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۱۸

سعید محمد گفت: این دوره انتخابات مجلس به راستی فرق خواهد کرد و یک جبهه مردمی جدید شکل گرفته و بنا داریم صدای مردم باشیم و این مجموعه کاملا به صورت فراجناحی تشکیل شده و برای این جبهه تفکرات دسته و جناح ها ملاک حضور افراد نیست.

برای ما مهم این است که اشخاص نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و همچنین ولایت فقیه را قبول داشته باشند و عاشق کشور بوده و به دنبال اعتلای این نظام مقدس باشند و بخواهند مسائل کشور و مردم حل شود تا آینده بهتری برای فرزندانمان رقم بزنیم، اما هیچگاه سیاه نمایی نمی‌کنیم و به دنبال وحدت  و انسجام ملی هستیم. اما وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند مشارکت حداکثری یعنی باید مجموعه های شکل بگیرد با گفتمان های متعدد تا مسائل را بیان کنند و مردم از طیف های مختلف هر کدام را پسندیدند به آن طیف رجوع کنند.

وی در ادامه گفت: اینکه هرکسی بخواهد حرف جدیدی بزند محکومش کنند بگویند این ها ضد ولایت فقیه هستند برخلاف گفتمان رهبری هستند، تا مسقلین را از صحنه خارج کنند، آیا این مشارکت حداکثری ایجاد میکند؟. 

سعید محمد ادامه داد: امروز جوانان در کف جامعه میگویند این همه رای دادیم چه شد و باید جوانان نتیجه انتخاب ها رو لمس کنند تغییر را احساس کنند که این باعث ایجاد نشاط و انگیزه در جوانان خواهد شد. 

وی همچنین گفت: من از اوایل سال ١۴٠٠ از سپاه منفک شده ام و هیچ سمتی در تشکیلات نظامی ندارم و صرفا به امور پژوهشی و دانشگاهی مشغول هستم و در جبهه صبح ایران به دعوت مردم و جوانان فقط به عنوان ناظر و امین مردمی حضور خواهم داشت و حتی در این جبهه هم سمت اجرایی برعهده ندارم و ضمنا خودم هم کاندید نشدم تا بتوانم در آینده از وکلای مردم که از این جبهه وارد مجلس می‌شوند خواسته‌ های مردم را مطالبه کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز