خبرگزاری کار ایران

محمد در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل امروز نظام، کارآمدی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۵۷۹

ارتباط میان مردم و مسئولان آسیب دیده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

سعید محمد دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ضرورت افزایش انسجام و همدلی ملی عنوان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری کشور ما نیاز به انسجام ملی دارد، در سال‌های اخیر یک مقدار ارتباط میان مردم و مسئولان آسیب دیده و بیشتر هم من فکر می‌کنم عملکرد مسئولان باعث این موضوعات شده است.

وی ادامه داد: به نظر من مسئولان باید خیلی بیشتر تلاش کنند و سعی کنند خود را به آرمان‌های امام و شهدا نزدیک کنند، هرچه مسئولان به این آرمان‌ها نزدیک‌تر شوند، قطعا این گسل بین مردم و مسئولان پر می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه اظهار داشت: شاهد بودیم که الحمدلله مردم به دور از هرگونه اتفاقاتی که طی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده باز هم دل در گروی نظام دارند و در جشن پیروزی انقلاب هم به صحنه آمدند این حضور یک پیام به مسئولان است که «ما پای کار هستیم، شما هم کارتان را درست انجام دهید».

وی تاکید کرد: امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

محمد در پاسخ به این سوال که «حضور مردم در عرصه‌های مختلف چه اندازه مسئولیت دولت و مجلس آینده را سنگین می‌کند؟»، عنوان کرد: خب مردم با آمدن به صحنه مسئولیت خود را انجام دادند و نشان دادند که در میدان حضور دارند، لذا الان وظیفه مسئولان است که چه در دولت و چه در مجلس همه تلاش خود را به کار گیرند که مشکلات مردم را حل کنند تا یک وقت خدایی ناکرده سمت یک سری منافع شخصی و گروهی نروند.

وی ادامه داد: چند وقت پیش شنیدم متاسفانه آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مطرح کردند که طی ۴ سال گذشته هیچ قانونی در مجلس که به نفع قشر مستضعف باشد مصوب نشده است، این عین حرف آقای حاجی بابایی است و من از خودم نمی‌گویم. خب این جای تاسف دارد که ما آمدیم نمایندگان و وکلایی را انتخاب کردیم و در این شرایط سخت انتظار است که راهگشا باشند و حل مساله کنند اما چنین نشده‌اند.

محمد خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گام اول و نیمه نخست کار را به خوبی انجام دادند، ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفند هم کار خود را تکمیل می‌کنند و بعد دیگر این گوی و این میدان؛ مسئولان باید کارآمدی و تلاش خود را به منصه ظهور برسانند.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز