خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حماسه ۹ دی را وجه المصالحه جریانات سیاسی نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۴۷

به تمام جریانات سیاسی توصیه می‌کنم این روز بزرگ را دستاویزی برای تسویه حساب‌های شخصی‌شان نکنند.

ایلنا: استاندار قزوین گفت: به تمام جریانات سیاسی توصیه می‌کنم این روز بزرگ را دستاویزی برای تسویه حساب‌های شخصیشان نکنند.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین؛ مرتضی روزبه به مناسبت سالروز حماسه ۹ افزود: این حماسه بزرگ را مردم خلق کرده و توطئه‌های پیدا و پنهان آن را خنثی کردند و عظمت بزرگی را در ۹ دی از خودشان به جای گذاشتند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه کشور اوج شعور و درک را در حد اعلا در این روز از خود نشان دادند اظهار داشت: در سالروز حماسه ۹ دی مردم پیوستگی عمیق خودشان را با حضرت آیت اله خامنه‌ای به تصویر کشیدندن و با این حرکتشان به ما ثابت کردند که این روز نباید محمل و بهانه‌ای برای مطرح شدن مسایل خطی، سیاسی، جناحی و باندی و فرقه‌ای باشد.

استاندار قزوین اظهار کرد: این حماسه متعلق به مردم بوده چرا که اگر به ترکیب جمعیتی نهم دی نگاه کنید از همه اقشار، طیف‌ها و جمعیت‌ها درون آن می‌بینیم.

وی ادامه داد: آنجایی که پای خطر برای نظام در میان باشند همه افرادی که به این نظام اسلامی دل بستگی دارند حضور فعال می‌یابند.

روزبه با اشاره به حضور پرشور مردم در دوران دفاع مقدس و حضور آن‌ها در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و همچنین راهپیمایی‌های بسیار مهم و سرنوشت ساز به مانند ۲۲ بهمن و روز قدس اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه ۹ دی با حضور خود جوش و با بصیرتشان بسیاری از توطئه‌های آشکارا و پنهان را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه که بعد از آن وقایع و شرایط پس از انتخابات سال ۸۸ رخ داد و توطئه‌هایی بر علیه نظام شکل گرفت، مردم به صحنه آمدند و با حضور با بصیرت خود آگاهانه این توطئه‌ها را خنثی کردند بیان کرد: با همین حضور مردم بسیاری از توطئه‌های آشکار دشمنان خارجی و بعضاً دشمنان داخلی کشور خنثی شد و کشور به یک آرامشی رسید و به لطف خدا این نه دفعه اول بوده که ما این حضور را شاهد بودیم و نه آخرین مرتبه‌ای خواهد بود که مردم برای نظام اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کنند.

روزبه تصریح کرد: در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی این‌ها همه حکایت از این می‌کند که مردم به اصل نظام دل بستند و مردم یک پیوند عمیق پا اصل ولایت فقیه دادند، مردم از عمق وجودشان مملو از علاقه و عشق به رهبری و نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: ما مسئولین باید این فرصت را مقتنم دانسته و آن را قدر بدانیم و انشاء ا… این حضور را بعد از این در عرصه‌های سازندگی، علمی، افتخار آفرینی در بخشهای مختلف برای اعتبار کشور و نظام جمهوری اسلامی توسط مردم داشته باشیم و از خداوند مسئلت بداریم که دیگر از آن اتفاقات نیافتد.

استاندار قزوین با تاکید بر اینکه این حضور حقیقتاً بسیاری از فتنه‌ها را خنثی کرد اظهار کرد: دشمنان داخلی و خارجیمان نیز این مطلب را خوب می‌دانند که مردم این آگاهی و بصیرت را دارند شاید مردم از بخشی از عملکرد ما و امثال مارلخوری داشته باشند اما پیوستگی مردم با نظام، قانون اساسی، اصل ولایت فقیه یک پیوند خدشه ناپذیر است.

وی گفت: از جریانات سیاسی، اصحاب قلم، مطبوعات، رسانه‌ها، شخصیت‌های که تریبون را در اختیار دارند تقاضا دارم فضایی را فراهم کنیم که همه ابعاد و ازهان این فتنه را به خوب مورد نقد بررسی قرار دهند و همه ابعاد پنهان و آشکار این فتنه سنگین را مورد بررسی قرار دهند تا دوباره شاهد تکرار چنین مسایلی نباشیم.

روزبه با اشاره به اینکه ما یک نظام پویا بوده و کشوری هستیم که به طور میانگین تقریباً هر سال یک انتخابات خواهیم داشت افزود: انتخابات شوراهای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری از جمله انتخابات‌هایی هستند که بر مردمی بودم نظام جمهوری اسلامی تاکید دارد.

وی اظهار داشت: مردم در این عرصه‌های حضور داشته و نقش آفرینی می‌کنند و حماسه‌های بزرگ را خلق می‌کنند اما احتمال هست باز هم از این اتفاقات رخ دهد ما برای اینکه باز این اتفاق تلخ در این نظام تکرار نشود باید ابعاد پیدا و پنهان این فتنه سنگین را مورد نقد و بررسی قرار دهیم و همه جوانب آن را شناسایی کنیم تا بتوانیم به عنوان یک سند در اختیار همه مدیران و دست اندرکاران قرار دهیم تا به لطف خدا نظام در آینده شاهد فتنه دیگری نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز