خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می کند:

بازدید بیش از 11 میلیون نفر گردشگر در 11 ماهه اول سال جاری از منطقه آزاد انزلی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۸۵

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بندر انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی یکی از مقاصد اصلی گردشگری در شمال کشور است و به دلیل جذابیت‌های فرهنگی و هنری استان گیلان و همچنین طراحی غرفه سازمان منطقه آزاد انزلی بر اساس معماری و سازه سنتی و بوم گردی استان گیلان استقبال از نمایشگاه نیز پرشور بوده است.

مهدی کاظمیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: در غرفه انزلی صنایع دستی، لباس، خوراک و موسیقی محلی گیلان توسط هنرمندان استان عرضه می‌شود. بنابراین این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی آداب، سنت، ظرفیت‌های گردشگری منطقه و همچنین 31 بسته‌ی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری به ارزش بیش از 6 هزار میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: گفتنی است که کوچکترین منطقه آزاد کشور به مساحت 2500 هکتار، بزرگترین آکواریوم کشور را دارا است و مرکز تفریحات دریایی و ساحلی، منظرگاه و مجتمع‌های خرید، این منطقه را به مقصد جذاب گردشگری تبدیل کرده است.

کاظمیان در پایان گفت: در منطقه آزاد انزلی 164 واحد فعال صنعتی وجود دارد که محصولات تولیدی آنها از تنوع بالایی برخوردار است. همچنین وجود دو بندر استراتژیک انزلی و کاسپین که به راه آهن سراسری نیز متصل می‌شود، اهمیت این منطقه را چندبرابر کرده است.

 

 

حجم ویدیو: ۱۹.۰۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز