خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۸۴۱

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از معرفی ۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد ثابت اقلیدی بابیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری فرصت مناسبی برای معرفی داشته‌ها و جاذبه‌های گردشگری گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در پایتخت برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده فارس در این نمایشگاه فارس حضور فعال و متفاوتی خواهد داشت.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: در این نمایشگاه ۱۹ فرصت سرمایه‌گذاری در استان فارس به‌صورت کاملاً تخصصی و جزییات موردنیاز سرمایه گذران معرفی می‌شود.  

ثابت اقلیدی گفت: در حال حاضر ۲۱۶ پروژه گردشگری درزمینه‌ی‌های مختلف تأسیسات گردشگری، هتل‌های ۴ و ۵ ستاره، مجتمع گردشگری و… در سطح استان در حال احداث است مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها هشتادوهفت هزار میلیارد ریال است که با توجه به‌پیش بینی‌های انجام‌شده اشتغال‌زایی این پروژه‌ها به ۵ هزار و ۸۰۰ نفر می‌رسد.  

او بیان کرد: طبق آماری که داریم فارس ازنظر تعداد پروژه رتبه دوم کشوری و ازنظر حجم سرمایه‌گذاری رتبه ۷ کشوری را دارد البته این رقم بدون در نظر گرفتن ارزش زمین موردنیاز محاسبه‌شده که اگر این ارزش محاسبه می‌شد رتبه فارس به دوم و حتی اول کشوری صعود می‌کرد.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بابیان اینکه استقبال سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری بسیار زیاد است افزود: هم‌اکنون پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعددی در سطح استان درخواست شده است که عمده سرمایه‌گذاری‌ها در شهرهای شیراز، سپیدان، مرودشت و کازرون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز