خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد؛

صدور ۱۸ موافقت اصولی برای سرمایه‌گذاری گردشگری فارس در مهرماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۷۶

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از صدور ۱۸ موافقت اصولی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در حوزه گردشگری فارس در مهر ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مؤید محسن‌نژاد امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: ۱۸ موافقت اصولی پروژه‌های گردشگری در حوزه معاونت سرمایه‌گذاری این اداره‌کل صادرشده است که ایجاد اشتغال ۳۱۹ نفر را در پی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: در مهرماه گذشته تعداد ۶ مجوز ایجاد نیز برای پروژه‌های گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری اداره کل صادر شد که با حجم سرمایه‌گذار بیش از هزار میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ۹۱ نفری این مجوزها صادرشده است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی معرفی به بانک جهت اخذ تسهیلات است که این اداره کل ماهانه متقاضیان دریافت تسهیلات را جهت اخذ وام به بانک عامل معرفی می‌کند تا شرایط مناسب‌تری درراستای حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی درزمینه گردشگری فراهم آید،افزود:رویکرد افراد جهت سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری رویکرد مثبتی است و علاقه‌مندان بسیاری حاضر به سرمایه‌گذاری در این بخش هستند که اداره‌کل میراث فرهنگی استان نیز به‌عنوان متولی تلاش دارد با سرعت دادن به درخواست‌های سرمایه‌گذاران زمینه رضایت خاطر آنان را به وجود آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز