خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خبر داد؛

صدور ۶۰ موافقت اصولی برای سرمایه گذاری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۴۱۹

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از صدور ۶۰ موافقت اصولی طی سه ماه گذشته در استان خبر داد و گفت: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم اقتصادی در گیلان است.

به گزارش ایلنا از رشت، ولی جهانی بیان کرد: قابلیت‌ها و توانمندی‌های گیلان در حوزه گردشگری کم نظیر است.

وی از صدور ۶۰ موافقت اصولی در سه ماه گذشته در گیلان خبر داد و افزود: گردشگری یکی از مقوله‌های مهم اقتصادی در گیلان بوده که بخش عمده‌ای از معیشت مردم منطقه را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان ادامه داد: در ۱۰۰ روز اخیر، تعداد ۶۰ موافقت اصولی جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در استان گیلان صادر شده است.

جهانی یادآور شد: بخش عمده‌ای از موافقت اصولی شامل بوم‌گردی، هتل، مجتمع‌های گردشگری و اقامتگاه‌های سنتی بوده است که این امر نشان و حکایت از استقبال سرمایه‌گذاران از استان گیلان دارد.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد وفاق و همدلی در بین مسئولان و مردم، افزود: وحدت و یکپارچگی و همچنین انسجام فکری و عملی منجر به توسعه می‌شود.

گفته می‌شود، شهرستان‌های رودبار، رودسر و بندرانزلی به ترتیب بیشترین موافقت اصولی ساخت تأسیسات گردشگری را داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز