خبرگزاری کار ایران

نشان «رضایتمندی مشتری» به بانک سینا رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۹۷۵

تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسئولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعّال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.
بانک سینا بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته هیئت داوران، در حوزه مهارت‌های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این اجلاس شد.
بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات آن‌ها را افزایش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز