خبرگزاری کار ایران

کرسی آنلاین آزاداندیشی از نگاه تشکل‌ها و اتحادیه‌های دامپروری؛ از ساعت 19 تا 21 امروز سه‌شنبه 22 اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۱۹۹

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور از برگزاری کرسی آزاداندیشی، ‌چالش‌های روز حوزه دامپروری کشور از نگاه تشکل‌ها و اتحادیه‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، کرسی آزاداندیشی، ‌چالش‌های روز حوزه دامپروری کشور با حضور تشکل‌ها و اتحادیه‌ها برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه دامپروری برگزار می‌شود.

در این هم‌اندیشی تشکل‌ها و اتحادیه‌ها با جدیدترین دستاوردها،‌ تحلیل‌ها، و اطلاعات اقتصادی آشنا می‌شوند.

«افشین صدردادرس»، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور در گفتگوی کوتاهی که در این خصوص با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) داشت اظهار کرد: یکی از مزایای برگزاری این جلسه مجازی حضور افراد تصمیم ساز و کارشناسان و استفاده از خروجی این جلسه برای وضع قوانین است.

این کرسی به میزبانی دکتر «بهروز محمد نظری» عضو هیات مدیره انجمن علوم دامی ایران و سخنرانی «افشین صدردادرس» مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور به اتفاق «احمد حاجی علی اکبریان» رئیس هیات مدیره اتحادیه دامداران استان البرز در مورخ امروز دوشنبه 22 اسفند 1401 خورشیدی از ساعت 19 تا 21 به صورت آنلاین از طریق لینک دانشگاه کردستان به آدرس زیر برگزار می‌شود و می‌توانید با گزینه "میهمان" وارد جلسه شوید.

https://meet.uok.ac.ir/ch/animalscience

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز