خبرگزاری کار ایران

سرور اختصاصی ایران پورت 40 گیگ با پشتیبانی 24 ساعته در ServerVDS

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۹۷

خرید سرور اختصاصی ایران با پورت 40 گیگ از دیتاسنتر های مطرح ایران، سرور‌ وی‌دی‌اس پشتیبان 24 ساعته سرور اختصاصی شما

چرا باید برای اجاره سرور اختصاصی ایران به سرور وی‌دی‌اس مراجعه کنیم؟

سرور وی‌دی‌اس از سال 1387 با تکیه بر دانش فنی و تیم زبده در زمینه فناوری اطلاعات و سرویس های میزبانی وب پا به عرصه گذاشت، در ابتدا ServerVDS با سرویس سرور مجازی و هاست لینوکس از دیتاسنتر هتزنر و آسیاتک شروع به فعالیت نمود، تلاش و کوشش کارشناسان و پشتیبانان فنی   ما در زمینه هاستینگ منجرب به جلب رضایت کاربران گردید.

با افزایش درخواست های کاربران نسبت به لوکیشن های دیگر، ما با دریافت نمایندگی از  Redstation و عاملیت فروش چند دیتاسنتر دیگر اعم از Leaseweb, OVH, SoYouStart نسبت به گسترش خدمات از لوکیشن های مختلف شدیم.با تکیه بر نیروی فنی متخصص زبده و نیروی حرفه ای در زمینه طراحی خدمات موفق شده ایم برای اولین بار سرور اختصاصی ایران پورت 40 گیگ را ارائه کنیم که تمامی سخت افزار زیرساختی آن متعلق به ServerVDS می باشد.

 

سرور اختصاصی

زمانی خرید سرور اختصاصی برای شما مناسب خواهد بود که به منابع سخت افزاری اختصاصی نیاز داشته باشید و دیگر سرور های مجازی جوابگوی وبسایت یا اپلیکیشن یا سرویس های شما نباشد.به طور ساده بخواهیم اجاره سرور اختصاصی را توضیح دهیم سخت افزار کامل یک سرور را که در دیتاسنتر قرار داده در اختیار شما قرار می گیرد و شما سیستم عامل مورد نیاز یا مجازی ساز بر روی آن نصب می کنید و به تعداد مورد نیاز می توانید آی پی برای آن تهیه کنید و ماشین های مجازی یا سرویس های خود را بر روی آن اجرا و راه اندازی کنید، سرور اختصاصی دارای پورت اختصاصی می باشد که می تواند در ظرفیت های سرور اختصاصی با پورت 40گیگ و 10 گیگ و 1 گیگ ارائه شود. بعد از خرید سرور اختصاصی CPU, RAM, HDD, SSD, NVMe کاملا در اختیار شما قرار خواهد گرفت و کاربر دیگری نمی تواند از سخت افزار شما استفاده کند. ما معمولا از سخت افزار های شرکت HPE از نوع DL360 G9, DL380 G9 , DL360 G8, DL360 G9 استفاده می کنیم همچنین شبکه سرور اختصاصی  از AntiDDOS (DDoS Mitigate, DDoS Protection) سخت افزاری نیز بهره مند می باشد. باید در نظر داشته باشید که سرور اختصاصی یک سرویس مدیریت نشده می باشد و فقط اقدامات اولیه تحویل سرور رایگان از سوی ما انجام خواهد شد و بعد از آن اگر نیاز به نرم افزار و یا کانفیگ خاص بر روی سرور نیاز داشته باشید باید از پلان پشتیبانی سرور اختصاصی استفاده نمائید که شامل هزینه ساعتی کارشناس یا ماهیانه کارشناسی خواهد شد و کارشناسان ما در مدت زمان معلوم در صورت توافق نرم افزار های مورد نیاز شما را بر روی سرور راه اندازی خواهند کرد.

سرور اختصاصی ایران پورت 40 گیگ با پشتیبانی 24 ساعته در ServerVDS

سرور اختصاصی ایران

سرور وی‌دی‌اس امروزه یکی از قدرتمندترین ارائه دهندگان سرور اختصاصی ایران از دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد می باشد، سرور اختصاصی ایران پورت 40GB و سرور اختصاصی ایران پورت 10GB از جمله سرویس های حرفه ای ما می باشد. سرور وی‌دی‌اس تجهیزات تحت مالکیت خود را در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد قرار داده است تا بتواند با بهترین کیفیت و سرعت و پشتیبانی 24 ساعته خدمات را برای شما عزیزان ارائه دهد، ما در سرور وی‌دی‌اس سرور اختصاصی NVMe نیز برای وبسرور های حرفه ای ارائه می کنیم تا بالاترین سرعت ممکن را برای وبسایت ها و اپلیکیشن ها فراهم کنیم، همچنین سرور اختصاصی استوریج مختص کاربرانی که می خواهند هاست دانلود بر روی Raid10 نیز داشته باشند ارائه می کنیم که باعث چندین برابر شدن عمر هارد می شود و همچنین شما می توانید با ثبت نام در سامانه ترافیک نیم بها ثبت نام نمائید، سرور اختصاصی با ترافیک نیم داشته باشید.

اگر که اکسر کاربران شما از ایران به وبسایت یا اپلیکیشن شما مراجعه می کنند Dedicated Server iran می تواند گزینه مناسبی برای کاربران شما باشد علت بر اینکه سرور اختصاصی داخل کشور سرعت بیشتری برای کاربران ایرانی خواهد داشت و پینگ تایم آن بسیار مناسب برای کاربران ایران است. سیستم عامل های Windows 2022,2019, 2016, 2012, Ubuntu, CentOS, Debian, MikroTik و مجازی ساز های QEMU,KVM,ESXi قابل نصب می باشد که بعد از خرید سرور اختصاصی ایران می توانید درخواست نمائید تا سیستم عامل مورد نیاز برایتان نصب گردد.

 

سرور اختصاصی ترافیک نامحدود

اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید و سرویس های شما حجم عظیمی از ترافیک را هندل می کنند شبکه ما در دیتاسنتر آسیاتک برج میلاد می تواند میزبان کسب و کار آنلاین شما باشد، سرور وی‌دی‌اس تخصصی ترین ارائه دهنده سرور اختصاصی با ترافیک نامحدود از ایران می باشد. اجاره سرور اختصاصی ایران ترافیک نامحدود مناسب استفاده برای هاست دانلود، BigBluebutton، سرور سی پنل، سرور دایرکت ادمین، سرور اپلیکیشن، سرور پیام رسان می باشد. شما می توانید نرم افزار های بومی خود را با اجاره سرور اختصاصی آسیاتک در داخل کشور میزبانی کنید تا بهترین سرعت و کیفیت شبکه را برای کاربران ایرانی فراهم نمائید.در زمان خرید سرور اختصاصی برج میلاد آسیاتک شما می توانید درخواست کنید تا پلینک 10G یا 40G برای سرور شما نصب شود که هزینه آنها با یکدگر متفاوت می باشد.همچنین در صورتی که ترافیک شما منصفانه مصرف شود می توانید به صورت نامحدود از پهنای باند شبکه آسیاتک برج میلاد استفاده کنید.

 

اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک

در سرویس های اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک قراردادی فی مابین کاربر و شرکت بسته می شود تا  پس از مدت مشخص و پرداخت های منظم اجاره سرور اختصاصی،  مالکیت قانونی سخت افزار سرور اختصاصی به کاربر منتقل شود، و بعد از اتمام قرار داد بعد از مدت مشخص کاربر می تواند با پرداخت هزینه دیتاسنتر سرویس را نزد سرور وی‌دی‌اس در دیتاسنتر کولوکیشن کند و در غیر این حالت می تواند سخت افزار سرور را از این شرکت تحویل گرفته و در نزد شرکت های دیگر برای میزبانی سرور مراجعه کند.

هدف از ارائه اجاره سرور اختصاصی به شرط تملیک این هست که کاربری که در ابتدا سرمایه کافی برای تهیه سخت افزار سرور ندارد به صورت اقساطی در مدت زمان ذکر شده در قرارداد کولوکیشن صاحب سخت افزار سرور شود و این هزینه بسته به هزینه سرور اختصاصی مورد نیاز متفاوت می باشد و جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

سرور‌وی‌دی‌اس

02122912645

 https://servervds.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز