خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مسکن دماوند خبرداد:

بهسازی و آسفالت شهر رودهن و دماوند از طریق قیر یارانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۷۴

رئیس بنیاد مسکن شهرستان دماوند گفت: بزرگترین و مهمترین ساختار توسعه شهری ایجاد بستر عبور و مرور در شهرستان دماوند از طریق بنیاد مسکن کلید خورد.

به گزارش ایلنا، حاجی عزیزی گفت: یکی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاها عرضه قیر یارانه‌ای است. شهرستان دماوند امسال در این حوزه یکی از شهرستان‌های برتر بوده که در سال جاری در شهرستان دماوند حدود هزار تن قیر جذب کرده‌ایم که شامل آسفالت ۷۷ هزار مترمربع از معابر روستاهای مهرآباد، جورد، اوچونک، مراء، بیدک، حصار و آیینه‌ورزان بوده است.

وی در ادامه گفت: بخش عمده‌ای از رقم مذکور مربوط به روستای آیینه‌ورزان است که به طور کلی بنیاد مسکن نزدیک به ۴ میلیارد تومان اعتبار به روستاهای مذکور داده است و در اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استانی در دو روستای کلاک و رودافشان، طرح هادی در قالب سنگ‌فرش و جدول‌گذاری و زیرسازی آسفالت اجرا شد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اجرای طرح هادی برای این دو روستا جزء پروژه‌های نمونه است و هنوز در رودافشان در حال اجرا به سر می‌برد و در حال حاضر شهرستان دماوند امسال در زمینه صدور سند در استان تهران مقام اول را به خود اختصاص داد که طبق آمار حدود ۱۵۵ جلد سند صادر شده که ۹۰ جلد شهری و ۶۵ جلد روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز