خبرگزاری کار ایران

فدراسیون نقش پدرانه ایفا نمی‌کند؛

میرزایی: بعضی‌ها برای پست و مقام سکوت می‌کنند/ در موی‌تای ایران همه خود را ژنرال می‌دانند

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۱۴۷

عضو هیات رئیسه انجمن موی‌تای گفت: متاسفانه شاهد باند و باندبازی در انجمن هستیم و برخی به خاطر پست و مقام، سکوت می کنند.

به گزارش ایلنا، «جمشید میرزایی»در مورد وضعیت فعلی انجمن موی‌تای و همچنین مشکلات این ورزش رزمی مدال آور، به سئوالات مطرح شده پاسخ داد که چکیده این گفت و گو با مربی و داور بین‌المللی و دارای حکم خان ۱۳ از انستیتو موی تای تایلند را می خوانید.

دعوتم کردند تا عضو هیات رئیسه شوم

دوستان تماس گرفتند و از من خواستند عضو هیات رئیسه شوم. بنده نیز قبول کردم و تا این لحظه نیز در خدمت موی تای کشورم هستم.

بعضی ها همیشه در سیستم موی‌تای حضور دارند

سابقه برخی‌ها چه در هیات رئیسه و چه در کمیته فنی مشخص است، اما آنها همواره در سیستم موی‌تای حضور دارند.

برای انتخاب کمیته فنی باید فراخوان بگذارند

معتقدم برای انتخاب اعضای کمیته فنی، باید فراخوان بگذارند تا هر استان، نماینده خود را معرفی کند و از بین آنها، اعضای کمیته فنی و همچنین سایر مسئولان کمیته های مختلف انجمن انتخاب شوند. در نهایت هم رئیس انجمن با رای نمایندگان استان ها انتخاب شود.

منتقد هستم، چون می بینم برخی دلسوز موی تای نیستند

با این که عضو هیات رئیسه انجمن موی تای هستم، اما منتقد عملکرد برخی دوستان هستم‌. متاسفانه در موی تای باند و باندبازی را شاهد هستیم و برخی دلسوزانه صحبت نمی‌کنند. این دوستان به خاطر پست و مقام سکوت می کنند.

بحث ما ملی است، برای چای خوردن جلسه نمی گذاریم

در یکی از جلسات هیات رئیسه، به حاضران گفتم ما برای کار آمده ایم چون بحث ما، ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در میادین جهانی و بین المللی است. ما برای چای خوردن جلسه نمی گذاریم.

رئیس انجمن باید انتخابی باشد نه انتصابی

رئیس فدراسیون باید فعلا یک سرپرست برای انجمن بگذارد اما در آینده ای نزدیک، انتخابات را برگزار کند. بنده با برگزاری انتخابات انجمن موافقم، اما به شرطی که منطقی و قانونی باشد نه انتصابی.

فدراسیون جهانی نمی تواند انتخابات انجمن ایران را برگزار کند

در اساسنامه فدراسیون جهانی آمده که هر کشور نماینده ای در این فدراسیون دارد‌ اما این به آن معنا نیست که فدراسیون جهانی در امور داخلی کشورها از جمله برگزاری مجمع انتخابات دخالت کند.

رابطه برای انتصاب یک ایرانی در سازمان لیگ جهانی

در فدراسیون جهانی موی تای، تشکیلاتی به نام سازمان لیگ جهانی هست، اما این که یک ایرانی به عنوان مدیر آن انتخاب شده، با نظر رئیس فدراسیون جهانی و براساس یک سری ارتباطات بوده است. جالب است هنوز تکلیف انجمن کشورمان و لیگ داخلی مشخص نشده، دوستان دنبال لیگ جهانی می‌گردند.

در موی تای ایران همه خود را ژنرال می دانند

در موی تای ایران هیچ کس دیگری را قبول ندارد‌. هیچ کس سرباز نیست و همه خود را ژنرال می دانند. اگر اختلافات را کنار بگذارند، موی تای به روزهای خوب گذشته بازمی گردد.

برای کمک آمده ام، اما کسی صدایم را نمی شنود

همه باید برای نجات موی تای از وضعیت فعلی، دست به دست هم بدهیم. من خودم بارها گفته ام برای موی تای برنامه دارم، اما متاسفانه کسی صدایم را نمی شنود.

فدراسیون نقش پدرانه را ایفا نمی کند

متاسفانه فدراسیون در مورد موی تای، نقش بزرگ تر و پدرانه را بازی نمی کند. درست است که سر رئیس فدراسیون شلوغ است، اما خود وی هم می داند اختلافات بین خانواده موی تای، زیاد است ولی باز هم کاری نمی کند.

مشاوران رئیس فدراسیون دلسوز موی تای نیستند

انجمن موی تای فعلا بلاتکلیف است. بنابراین، رئیس فدراسیون باید به این معضلات ورود کند. متاسفانه مشاوران رئیس فدراسیون دلسوز موی تای نیستند و به جای مشاوره صحیح، فقط به دنبال تخریب دیگران هستند.

دود بلاتکلیفی انجمن به چشم خانواده موی تای می رود

ساختار موی تای ما باید تغییر کند. تا وقتی که این اتفاق نیفتد، دود این مشکلات تنها به چشم ورزشکاران، مربیان و کل خانواده موی تای ایران می رود.

به دنبال تاسیس بزرگ ترین سازمان موی تای ایران هستم

من پیشنهاد تاسیس سازمانی به نام Best of the best را به فدراسیون داده ام که متاسفانه تاکنون جوابی به ما نداده اند. ما در این سازمان، مسابقات بین المللی را با حضور بزرگان موی تای جهان برگزار می کنیم تا عواید فنی و مالی آن به قهرمانان و کل جامعه موی تای کشورمان اختصاص یابد‌. این سازمان می‌تواند بیش از گذشته، نام موی تای ایران را در جهان پرآوازه کند.

سرپرست انجمن می شوم اما با اختیار تام

اگر بخواهند سرپرستی انجمن موی‌تای را می پذیرم البته به شرطی که اختیار تام داشته باشم تا طی آن بتوانم چارت سازمانی انجمن را خودم مشخص کنم.

در انتخابات انجمن شرکت می کنم

اگر انتخابات انجمن برگزار شود، در آن شرکت می کنم. من به دنبال آشتی‌دادن خانواده موی‌تای با یکدیگر هستم. در این راه، هیچ توقع و چشمداشتی هم ندارم و حتی حاضرم از پول شخصی نیز برای این ورزش هزینه کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز