خبرگزاری کار ایران

با حضور در نماز جمعه قیامدشت

بخشدار خاوران آخرین روند انتخابات بخش را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۵۴۳

بخشدار خاوران آخرین فعالیت‌های این بخشداری را درباره روند برگزاری انتخابات هفتم اسفند در این بخش تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، حسن بابایی که به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قیامدشت سخن می‌گفت اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تعداد 39 شعبه اخذ رای در بخش خاوران کار رای‌گیری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

به گفته وی، 27 شعبه از این شعب در مناطق شهری و 12 شعبه نیز در مناطق روستایی استقرار خواهند یافت.

رییس هیات اجرایی انتخابات بخش خاوران همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای اظهار امیدواری کرد انتخابات هفتم اسفند با مشارکت و حضور گسترده مردم برگزار شود.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود بر بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات تاکید کرد و گفت: با هماهنگی با مراجع قضایی، با  تخلفات انتخاباتی احتمالی نامزدها و یا هواداران آنها برخورد خواهد شد.

بخشدار خاوران با اشاره به اینکه انتخابات محور تعیین سرنوشت افراد و جامعه است اظهار کرد: انشاله مردم در جمعه آینده با انتخاب آگاهانه خود، افرادی اصلح و شایسته را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و مجلس  شورای اسلامی انتخاب می‌کنند.

بخش خاوران یکی از بخش‌های تابعه شهرستان ری به مرکزیت قیامدشت است که  7 روستا را در خود جای داده و حوزه انتخابیه فرعی این شهرستان است.

 مردم این حوزه انتخابیه همانند مردم تهران بایستی نام  16 نماینده مجلس خبرگان رهبری و 30 نماینده مجلس شورای اسلامی را در برگه‌ای رای خود درج کنند.

33 شعبه ثابت و 6 شعبه سیار برای برگزاری انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز