خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت کاشان

مجلس با وضع قوانین ریل‌هایی را برای قوه مجریه مشخص می‌کند

امام جمعه موقت کاشان گفت: مجلس به عنوان قوه مقننه با وضع قوانین ریل‌هایی را برای قوه مجریه مشخص می‌کند که دولت موظف است که حرکت خود را بر اساس این ریل‌ها تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان « حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی‌تبار » در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به تعبیر «ریل‌گذاری» از سوی مقام معظم رهبری در مورد وظیفه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجلس به عنوان قوه مقننه با وضع قوانین ریل‌هایی را برای قوه مجریه مشخص می‌کند که دولت موظف است که حرکت خود را بر اساس این ریل‌ها تنظیم کند.

اسلامی‌تبار در خصوص شاخص‌های یک نامزد سزاوار انتخاب گفت: انقلابی و مردمی بودن، برخورداری از بصیرت، آگاهی و تجربه لازم و همچنین دلسوزی برای مردم را از جمله ویژگی‌های یک کاندیدای مناسب برای انتخاب محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تبیین دو بحث دشمن‌شناسی و توطئه‌شناسی خاطرنشان کرد: گاهی ممکن است دشمن را بشناسیم اما شاید از اینکه از کچا می‌خواهد ضربه بزند غافل باشیم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک معصوم الگویی برای تمام زنان، مادران و همسران الگوست و در تمام زمینه‌ها به خصوص دفاع از ولایت برای همگان مقتدا به شمار می‌رود

کد خبر : ۳۴۸۵۳۴