خبرگزاری کار ایران

فرماندارپاکدشت:

فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه باید نهادینه شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۵

قاسمی فرزاد با بیان نقش برجسته و مهم کتاب و کتابخوانی و اهمیت آن در جامعه، این امر را یکی از اررشهای مهم فرهنگی در جامعه خواند.

ایلنا: فرماندارپاکدشتدر جلسه نهضت مطالعه مفیدٰضمن تبیین اهمیت کتاب وکتابخوانی گفت: هر کشوری که توسعه پیدا می کند رویکرد مناسبی نسبت به کتاب وکتابخوانی داشته است.

به گزارش " ایلنا " ٰ " علیرضا قاسمی فرزاد " بااشاره به آیات قرآن وامر خداوند به پیامبر اکرم(ص) برای خواندن گفت: خداوند متعال درقرآن کریم برخواندن ودانستن تاکید نموده است چرا که اساس خلقت انسان؟ ٰ دانستن وشناخت ومعرفت الهی است.

فرماندارپاکدشت با اشاره به پیشرفتهای چشمگیر علمی کشور گفت: برخلاف نظامهای گذشته که بر روی جهل ونادانی تاکید داشتندٰ اساس انقلاب اسلامی بردانستن بنا نهاده شده است.
وی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نمایشگاههای کتاب گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بر کسب علم ودانش تاکید دارند وحرکت رهبری باید سرلوحه تمامی مسئولین باشد.

قاسمی فرزاد افزود: در کنار زیر ساختها وساخت کتابخانه باید فرهنگ مطالعه نیز درجامعه نهادینه شود.

فرماندارپاکدشت به نقش مهم وتاثیرگذار آموزش وپرورش، صداوسیما، مولفین وناشرین وخبرنگارن دراین زمینه اشاره کرد وگفت: باید از این ظرفیت ها برای افزایش سرانه مطالعه ونهادینه کردن فرهنگ مطالعه استفاده کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز