خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خواستار شد:

به تضعیف مدیران قبلی نپردازیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۳۵

مردم سرمایه‌های این کشور هستند و باید قدر این مردم را دانست و در زمان مدیریت، در خدمت به ملت ایران تلاش جدی انجام داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن محمودی اضافه کرد: البته نقدهای جدی بر عملکرد دولت‌های سازندگی، اصلاحات و اصولگرایان وارد است، اما همه دست به دست هم دادند تا این کشور به اوج عزت و اقتدار برسد.

به گزارش ایلنا، عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین عنوان داشت: مردم سرمایه‌های این کشور هستند و باید قدر این مردم را دانست و در زمان مدیریت، در خدمت به ملت ایران تلاش جدی انجام داد.

وی بیان داشت: امروز ما نیاز به ترویج فرهنگ بسیج فارغ از شعار دادن داریم و باید در عمل نشان دهیم که به فرهنگ بسیج اعتماد داریم.

محمودی تأکید کرد: در گذشه این کشور مدیرانی نظیر شهید بهشتی، مطهری، شهید رجایی و باهنر را داشت که با انگیزه الهی، برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کردند و امروز نیز مدیران ما باید ادامه دهنده راه این شهدا باشند.

مذاکره۱ + ۵ با ایران نشان از عزتمندی جمهوری اسلامی

این مسئول با اشاره به ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار داشت: امروز هر چه کشور ایران دارد به برکت عاشورا و فرهنگ حسینی است و فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران نیز نشأت گرفته از حماسه عاشورا است.

محمودی افزود: این فرهنگ ایثار و شهادت است که بسیج را روی پای خود نگه داشته و این تفکر بسیجی است که کاخ کرملین را از هم فروپاشید و انشاءالله به زودی کاخ سفید را هم سرنگون خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز مشاهده می‌کنیم که آمریکا و سردمداران دنیای کفر برابر فریاد آهنین ملت ایران و فرهنگ بسیجی زمین گیر شده و اگر امروز ۱ + ۵ مجبور می‌شود با ایران مذاکره کند، نشان از عزتمندی ملت ایران است.

غرب در جنگ با ایران ناکام ماند

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: امروز غرب برای ارتباط با ملت ایران پشت دروازه قرار گرفته است و این امر زمانی به وجود آمد که تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار نقش بر آب شد و غرب در شکست ملت ایران ناکام ماند.

محمودی عنوان داشت: امروز نیز ملت ایران باید عزتمندانه به زندگی خود ادامه دهد و با قدرت در برابر فرهنگ منحط غرب ایستادگی کند.

وی تأکید کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی در صدد تخریب فکر و اخلاق جوانان و تضعیف نهاد خانواده هستند و باید با روحیه و تفکر ناب بسیجی با تبلیغات مسموم دشمن مبارزه کرده و بسیجیان باید برابر معضلات اخلاقی روشنگری کنند.

مدیران باید پرچمدار تفکر بسیجی باشند

این مسئول یادآور شد: در ادارات باید بسیج حضور فعال و تأثیر گذاری داشته و مدیران ما باید پرچمدار فرهنگ بسیجی باشند و در مراکز دولتی باید فرهنگ بسیجی حرف اول را بزند.

عضو ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین افزود: امروز آن حقیقتی که می‌تواند حجاب زن مسلمان را حفظ کند همین فرهنگ بسیجی است، زیرا غیرت بسیجی نباید اجازه دهد که حریم‌های عفت دریده شود و باید پایگاه‌های بسیج در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فعال باشند.

وی ادامه داد: بسیجی باید بصیرت بالا داشته باشد و جریانات را شناخته و شعار‌ها را تشخیص دهد تا در میدان‌های حساس مسیر را گم نکند، زیرا جریان حق و باطل همیشه بوده و هست و کسانی که در کربلا مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند، کسانی بودند که بصیرت نداشتند.

بسیج حرکت دسته جمعی برای رسیدن به اهداف اسلامی است

در ادامه این همایش عضو شورای شهر ورامین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج حرکت دسته جمعی برای رسیدن به اهداف اسلامی است.

زهرا هداوند میرزایی افزود: امام راحل(ره) در پنجم آذرماه با تشکیل بسیج مستضعفین، این نهاد مقدس را پایه گذاری کردند و با گذشت سه دهه از تشکیل بسیج، شاهد رشد این شجره طیبه در همه عرصه‌ها هستیم.

میرزایی ادامه داد: هر زمان که کشور با مشکلات مهم برخورد کرد، این بسیج بود که به صحنه آمد و مشکلات را مرتفع کرد که اوج این حضور در فتنه ۸۸ جلوه گر شد و همزمان با حضور بسیجیان، اهریمنان به لانه‌های خود بازگشتند.

عزت کشور مرهون تفکر بسیجی است

شهردار ورامین نیز با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و سلحشوری‌های ملت ایران در طول انقلاب اسلامی بویژه هشت سال دفاع مقدس است.

علی حیدریان افزود: تفکر بسیجی تاکنون کشور را از گردنه‌های سخت و دشواری عبور داده و امروز عزت و اقتدار کشور مرهون این تفکر ناب انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: اگر امروز سردمداران استکبار جهانی مجبور می‌شوند تا با ایران بر سر یک میز مذاکره بنشینند و به حرف‌های ایران گوش دهند به خاطر همین روحیه بسیجی و صبر و استقامت ملت ایران است.

بر پایه این گزارش، در این مراسم حاج سید هاشم حسینی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اشعاری را در رثای بسیج و شهدای هشت سال دفاع مقدس قرائت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز