خبرگزاری کار ایران

مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر:

۱۳ آبان، روزی است که ماهیت پلید دشمنی ها را برای جهانیان به تصویر می کشیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۵۷

در یوم الله ۱۳ آبان امسال مردم انقلابی رامسر، دانش آموزان و دانشجویان همراه با عزاداران حسینی این میثاق ملی را با حضور خود پاس می دارند.

مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رامسر گفت: انقلاب اسلامی ما برگرفته از مکتب عاشورایی است و تقارن یوم الله ۱۳ آبان با روز عاشورا ناشی از همین برکات عظیم و ماندگار است.

به گزارش ایلنا، محسن محمد نیا افزود: ملت انقلابی ایران اسلامی با بصیرت عاشورایی و ولایت پذیر ی در تمام عرصه حاضر وپشتیبان نظام جمهوری اسلامی اند و استکبار جهانی از همین منظر نا امید است.

وی بیان داشت: یوم الله ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی ملت ایران بوده و روزی است که ماهیت پلید دشمنی ها را برای جهانیان به تصویر می کشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رامسر اظها داشت: در یوم الله ۱۳ آبان امسال مردم انقلابی رامسر، دانش آموزان و دانشجویان همراه با عزاداران حسینی این میثاق ملی را با حضور خود پاس می دارند.

محمد نیا افزود: گلزار شهدای بهشت زینبیه، آستان مقدس آقا بسمل و آقا پلاسید ساداتشهر و گلزار شهدای چهل شهیدان محل این حضور است که پیام ها و متن قطعنامه قرائت می شود.

وی ادامه داد: همچنین علما و روحانیون در نماز ظهر عاشورا نیز به یوم الله ۱۳ آبان اشاره خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز