خبرگزاری کار ایران

ارسال کمک‌های مومنانه بنیاد همدلی امام الرضا (ع)؛

یوسفی: انجمن موی تای در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیز پیشقدم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۸۷۴۲

کمک های مومنانه بنیاد همدلی علی بن موسی الرضا (ع) در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش ایلنا، «محمدعلی یوسفی» مدیرعامل بنیاد همدلی علی بن موسی الرضا (ع) ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی به ویژه برای اقشار کم درآمد و آسیب پذیر، فعالیت های حمایتی بنیاد علی بن موسی الرضا (ع) شتاب فزاینده ای به خود گرفته و خانواده‌های بیشتری تحت پوشش قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، علاوه بر اختصاص بسته های معیشتی معمول، مواد غذایی و مایحتاج مخصوص شب یلدا را برای بیش از ۱۵۰ خانواده تحت پوشش ارسال کردیم.

یوسفی ادامه داد: در بسته های حمایتی ارسالی برای خانواده‌های کم درآمد و بی بضاعت، کودکان بیمار به ویژه بیماران خاص و صعب العلاج را نیز در فهرست کمک‌های بنیاد قرار دادیم که البته این حمایت ها، در آینده نیز به شکل گسترده تر ادامه خواهد یافت.

یوسفی با تقدیر از مشارکت خیرین و به ویژه خانواده بزرگ موی تای گفت: در راه اجرای اقدامات فرهنگی و اجتماعی بنیاد همدلی علی‌بن موسی الرضا (ع)، مشارکت خوب انجمن موی تای به ویژه «جواد نصیری» ریاست انجمن و «ایمان غیاثوند» حامی بزرگ ورزش موی تای را شاهد هستیم و این انجمن ثابت کرد که در امور خداپسندانه و عام المنفعه پیشتاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز