خبرگزاری کار ایران

یادداشت سیدعلی صالحی بر ۱۱ سالگی ایلنا؛

" ایلنا " و شجاعت دفاع از آزادی بیان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۲۱

همه این مدت مدید؛ مهم‌ترین بیانیه‌‌ها و جستارها و کلمات مرا؛ همین ایلنا بدون سانسور منعکس کرده است. طبیعی است که اعتماد من خود محصول کنش همین رسانه است.

ایلنا: سیدعلی صالحی، شاعر و تئوریسین شعر گفتار طی یادداشتی سالروز تولد خبرگزاری ایلنا را گرامی داشت.

به گزارش ایلنا؛ متن این یادداشت به شرح زیر است:

چقدر دلپذیر است وقتی که مطمئن می‌شوی خط و خبر و نوشتار و نوشته تو بدون سانسور در رسانه‌ای منتشر می‌شود که خوانندگان و خواهندگانی جدی دارد.

«ایلنا» از معدود رسانه‌هایی است که به صورتی بنیادی… از سانسور دل خوشی ندارد و امروز با حفظ همین «مرام» یعنی علاقه به آزادی بیان «ایلنا» ماوای ممکنی شده است که آدمی می‌تواند بدون اندیشیدن به «حواشی‌های تباهی‌آور» حرف خود را با این شبکه خبری ویژه کارگران در میان بگذارد.

با نظر به شرایط مسلط؛ از حفظ همه امور ممکن؛ ایلنا فانوس قابل اعتمادی است که می‌توان با آن از ظلمت گذشت؛ متعلق به کارگران است. همین عنوان محبوب و احترام برانگیز «کارگر» کافی است - به صورت نسبی - تا بی‌‌رنج عذاب ذهنی، کلمات خود به امانت نزد وی بگذاری. همه این مدت مدید؛ مهم‌ترین بیانیه‌‌ها و جستارها و کلمات مرا؛ همین ایلنا بدون سانسور منعکس کرده است. طبیعی است که اعتماد من خود محصول کنش همین رسانه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز