خبرگزاری کار ایران

نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۷۲

نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی در فرهنگسرای اندیشه نقد و بررسی می‌شود.

ایلنا: مجموعه نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی ساعت ۱۵ دوشنبه(۱۴ بهمن) توسط شهرام کرمی نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در مراسم رونمایی از این کتاب؛ مسئولان فرهنگی و هنری حوزه هنری و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، هنرمندان تئاتر و سینمای کشور حضور خواهند داشت.

مجموعه نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» شامل نمایشنامه‌های «یک شاخه گل سرخ»، «جاثلیق» و «جناب آقای هالو» ست که به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان تهران منتشر شده است.

نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» روایتی از واقعه عاشورا در زمان حال است. نمایشنامه جاثلیق به موضوع مناظره امام رضا(ع) با جاثلیق(دانشمند نصرانی) می‌پردازد و آقای هالو نمایشنامه‌ای با محوریت مهدویت است.

کتاب نمایشنامه «یک شاخه گل سرخ» در ۲۵۰۰ نسخه و ۱۲۸ صفحه و با قیمت پنجاه و نه هزار ریال توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، تقاطع خیابان شهید قندی، روبروی باشگاه پیام، بوستان هلال احمر(اندیشه)، مراجعه یا با شماره تلفن‌های ۲۰-۸۸۵۰۴۶۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز