خبرگزاری کار ایران

در آستانه نمایش‌نامه خوانی «دُن کامیلو» در فرهنگسرای اندیشه؛

نریمانی از تلاش برای اجرا در سالن اصلی تئاترشهر خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۶۶

قصد دارم نمایش را با سرمایه خصوصی اجرا کنم. این پیشنهاد را مدت‌ها قبل مطرح کرده بودم که متاسفانه تا امروز بی‌نتیجه مانده است.

ایلنا: کوروش نریمانی نمایش‌نامه «دُن کامیلو» را روز شنبه(۴ آبان) به قصد امور خیریه در فرهنگسرای اندیشه خوانش می‌کند. این هنرمند در گفتگو با خبرنگار ایلنا، بار دیگر به علاقه خود برای به صحنه بردن نمایش‌نامه‌هایی که قبلا نوشته تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نریمانی که چهارسال است اثر نمایشی به صحنه نبرده، در پاسخ به این سوال که آیا از برنامه نمایش‌نامه خوانی به اجرای صحنه‌ای نزدیک خواهد شد یا خیر بیان کرد: در گذشته هم برای اجرا اعلام آمادگی کرده بودم اما هیچگاه محلی مشخص نشد. ابتدا باید سالن به ما داده شود و سپس درباره به صحنه بردن اثر تصمیم بگیریم، به هرحال متن‌های نوشته شده دیگری هم دارم که باید به مرور اجرا شوند.

نویسنده و کاگردان نمایش‌نامه «جن‌گیر» با تاکید بر اینکه ترجیح می‌دهد متنی نوشته خود را به صحنه ببرد، به سالن‌های مورد نظر برای اجرا نیز اشاره‌ای کرد و گفت: درحال حاضر زمان اجرایی برای ماه‌های بهمن و اسفند در تماشاخانه ایرانشهر مشخص شده که فعلا معلوم نیست کدام متن را کار خواهیم کرد. همچنین به شدت دنبال گرفتن سالن اصلی مجموعه تئاترشهر برای به صحنه بردن اثر جدید خود هستم و قصد دارم نمایش را با سرمایه خصوصی اجرا کنم. این پیشنهاد را مدت‌ها قبل از تغییرات مدیریتی در این مجموعه مطرح کرده بودم که متاسفانه تا امروز بی‌نتیجه مانده است.

نریمانی در همین ارتباط تصریح کرد: آنچه اتفاق خواهد افتاد به شرایط و زمانی که برای اجرا تعیین می‌شود بستگی دارد و همچنین اگر قرار باشد آثار قبلی خود را به صحنه ببرم شاید به دلیل درگیری هنرمندان در نمایش‌ها تغییراتی در ترکیب بازیگران را شاهد باشیم.

نویسنده نمایش‌نامه «شیش و هشت» با متفاوت دانستن شرایط اجرای برنامه‌های نمایش‌نامه خوانی اظهار داشت: به محض اینکه پیشنهاد را با بازیگران گروه درمیان گذاشتم با کمال میل پذیرفتند و طی چند جلسه تمرین برای اجرای اثر در روز شنبه آماده می‌شویم.

وی اضافه کرد: درآمدهای حاصل از این برنامه صرف امور خیر می‌شود و در روز موردنظر گروه ما نیز بلیت تهیه می‌کند. امیدوارم مردم هم با حضور در جلسه نمایش‌نامه خوانی روز شنبه از این کار خیر حمایت کنند و ما را تنها نگذارند.

نمایش‌نامه «دُن کامیلو» نوشته کوروش نریمانی به همت بنیاد خیریه «یاران برکت مهر» روز شنبه ۴ آبان‌ماه ساعت ۱۹ در فرهنگسرای «اندیشه» نمایش‌نامه‌خوانی می‌شود.

سیامک صفری، شهرام حقیقت‌دوست، مجید صالحی، امیررضا دلاوری، رویا می‌رعلمی، فروغ قجابگلو، مهدی بجستانی ازجمله نقش‌خوان‌های این نمایشنامه‌خوانی هستند، همچنین گروه «فرهنگ سرخوش» موسیقی این نمایشنامه‌خوانی را برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز