خبرگزاری کار ایران

با حضور چهره‌های سرشناس ادبی و تئاتر؛

اجرای نمایش «مخاطب خاص» با استقبال تماشاگران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۷۶

جواد مجابی، محمدعلی سپانلو، شمس لنگرودی، اسماعیل شنگله، پرویز پورحسینی، حمید لبخنده و خسرو حکیم رابط از جمله میهمانان مراسم افتتاح نمایش «مخاطب خاص» بودند.

ایلنا: نمایش «مخاطب خاص» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس روز گذشته(۷ مهر) با حضور هنرمندان و نویسندگان صاحب نام کشور به همراه استقبال گسترده علاقه‌مندان تئاتر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم افتتاح نمایش «مخاطب خاص» به کارگردانی علی شمس در حالی برگزار شد که چهره‌های شناخته شده‌ای همچون جواد مجابی، محمدعلی سپانلو، شمس لنگرودی، اسماعیل شنگله، پرویز پورحسینی، حمید لبخنده و خسرو حکیم رابط برای تماشای این اثر به کافه تریای اصلی مجموعه تئاترشهر حضور پیدا کرده بودند.

این نمایش ماجرای رستورانی را روایت می‌کند که سال‌های دهه ۶۰ توسط حمید سمندریان تاسیس شد تا او که به دلایل گوناگون امکان فعالیت تئاتری نداشت از این طریق هزینه‌های زندگی را تامین کند. حمید لبخنده، احمد آقالو و محمد حمزه‌ای در کنار هما روستا، سمندریان را تنها نگذاشتند و این گروه همراه یکدیگر به امور رستوران رسیدگی می‌کردند.

رضا مولایی در نقش حمید سمندریان، جواد نمکی در نقش حمید لبخنده، مدیر داخلی رستوران، وحید آقاپور در نقش احمد آقالو و الهام شعبانی در نقش خبرنگار در این نمایش هنرنمایی می‌کنند.

کاوه سمندریان، امید روشن ضمیر، حسین عاطفی، اصغر همت، محمد حسین ناصربخت، ابراهیم حقیقی، مجید امرایی، ابراهیم پشت کوهی و محمدرضا الوند رئیس اداره نظارت و ارزشیابی از دیگر حاضران در مراسم افتتاح این نمایش بودند.

نمایش مخاطب خاص هر روز ساعت ۱۷:۳۰ در کافه تریای اصلی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود. علی شمس پیش از این نمایش‌های «شبی از شب‌های تهران مسافری» و «امینه» را روی صحنه برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز