خبرگزاری کار ایران

محمد علی الحوثی:

آماده مذاکره علنی برای حل بحران یمن هستیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۰۵۳

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله بر آمادگی این جنبش برای بررسی همه موضوعات به صورت علنی برای دست‌یابی به راهکارجامع توقف حملات به یمن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از المسیره، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله بر آمادگی این جنبش برای بررسی همه موضوعات به صورت علنی برای دست‌یابی به راهکارجامع توقف حملات به یمن تاکید کرد.

«محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله در گفت‌و‌گو با شبکه بی بی سی گفت: «بر آمادگی این جنبش برای بررسی همه موضوعات به صورت علنی برای دستیابی به راهکارجامع توقف حملات به یمن تاکید می‌کنیم.»

الحوثی گفت: «ما هیچ محدودیت یا برنامه‌­ای نداریم که از علنی شدن آن در برابر رسانه­‌ها بیمناک باشیم. ما حاضریم با عربستان و کشورهای متجاوز به صورت مستقیم درباره مسائل کشور و رنج مردم یمن در طول این تجاوز گفتوگو کنیم.»

وی در ادامه افزود: «ما سند راهکار جامع را ارائه دادیم و اکنون منتظر پاسخ هستیم، ما از تفکر ناتوان نیستیم اما آن‌ها در اجرا ناتوان هستند. ما راهکارهای حقیقی را ارائه دادیم اما آن‌ها از اجرای آن سرباز می‌­زنند.»

الحوثی گفت: «ما با کشورهای متجاوز در تماس هستیم اما به سطح مذاکره نمی‌­رسد. ما حاضریم در صورت موافقت عربستان و کشورهای متجاوز به ریاض برویم تا سند راهکار جامع را امضا کنیم.»

وی همچنین در ارتباط با ویروس کرونا تاکید کرد که نظام بهداشتی یمن بر اساس ارزیابی‌­های سازمان ملل در حال سقوط است.

این عضو جنبش انصار الله گفت: «نظام پزشکی ما برنامه مشخص و معینی برای بیمارستان‌­ها ارائه کرده است اما کمبود امکانات امکان تشخصی مبتلایان از غیرمبتلایان را سخت کرده است»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز