خبرگزاری کار ایران

پخش اعلامیه‌های ‌خروج از شهر رفح توسط ارتش اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۱۴

ارتش رژیم صهیونیستی روند تخلیه غیر نظامیان از شهر رفح را به عنوان مقدمه‌ای برای انجام حمله زمینی آغاز کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از معا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز -دوشنبه- روند تخلیه غیرنظامیان از شهر رفح را به منظور انجام مقدمات حمله زمینی به این شهر آغاز کرد.

رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که ارتش در حال پخش اعلامیه‌هایی است که طی آن ‌از ساکنان شرق رفح به ویژه در نزدیکی مرزها خواسته شده است که این منطقه را تخلیه کنند.

طبق این گزارش،‌ میادینی که اشغالگران دستور تخلیه آنها را صادر کرده اند، حدود ۲۵۰ هزار شهروند از جمله ساکنان و افراد آواره را در خود جای داده‌اند. 

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که تصمیم برای آغاز تخلیه رفح در جنوب نوار غزه شب گذشته در جلسه کابینه این رژیم اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز گذشته ‌با «آنتونی بلینکن»، وزیر  خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح صحبت کرده است‌.

ارتش اسرائیل صبح امروز اعلام کرد که به منظور آماده شدن برای انجام حمله زمینی ساکنان شرق رفح را تشویق می‌کند تا فورا شهر را تخلیه کرده و به سمت منطقه انسانی در «المواصی» در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه حرکت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز