خبرگزاری کار ایران

سفیر روسیه در آمریکا:

همچنان به تحلیل وضعیت در زمینه توقیف املاک دیپلماتیک روسیه ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۰۲

سفیر روسیه در آمریکا در زمینه شماری از مسائل مربوط به روابط دو کشور، از جمله توقیف شماری از دارایی‌های این کشور در ایالات متحده اظهار نظر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری تاس، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در آمریکا، در زمینه شماری از مسائل مربوط به روابط دو کشور، از جمله توقیف شماری از دارایی‌های این کشور در ایالات متحده اظهار نظر کرد. 

وی گفت که روسیه همچنان به تحلیل مسئله توقیف املاک دیپلماتیک این کشور در آمریکا ادامه می‌دهد.

آنتونوف گفت: «همچنان به تحلیل وضعیت ادامه می‌دهیم. تمامی برآیندهای مسئله را مدنظر قرار می‌دهیم و تنها زمانی دست به اقدام می‌زنیم که مطمئن باشیم که به نتایجی مثبت ختم خواهد شد.»

«یوجینی ایوانوف»، معاون وزیر خارجه روسیه پیشتر گفته بود که اطلاعات جدید درباره ابعاد قانونی املاک دیپلماتیک این کشور به‌زودی منتشر خواهد شد. 

آنتونوف در ادامه گفت که سفارت روسیه در واشنگتن تلاش دارد به مقام‌های آمریکایی درباره «ارزش افزوده»‌ پیشنهاد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه، مبنی بر سازماندهی نشست پنج عضو دائم شورای امنیت توضیح دهد. 

وی گفت که تاکنون هیچ واکنشی به این قضیه از سوی مقام‌های آمریکایی مشاهده نشده است. وی گفت که دلیل این قضیه ممکن است رویدادهای سیاست داخلی آمریکا باشد که در هفته‌های گذشته فضای رسانه‌ای را به خود اختصاص داده است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز