خبرگزاری کار ایران

نخستین واکنش سعد الحریری به مقاله روزنامه «نیویورک تایمز»

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۱۱

نخست وزیر لبنان روز گذشته- سه شنبه- به مقاله منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رأی الیوم، «سعد الحریری» نخست‌وزیر لبنان روز گذشته- سه شنبه- در نخستین واکنش به مقاله منتشر شده در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا گفت: «هر چقدر به من حمله کنند، دست از کار برنخواهم داشت».

سعد الحریری در نشست کمیته فنی هماهنگی خدمات ضروری در استان‌ها به ریاست شخص وی گفت:‌ «هر چقدر به من حمله کنند یا علیه من صحیت کنند و بنویسند، به کار ادامه خواهم داد و دست نخواهم کشید». 

وی در ادامه افزود: «درست است، ما با اوضاع اقتصادی سختی مواجه هستیم و بنابراین باید تصمیم‌های جسورانه اتخاذ کنیم، این موضوعی غیر قابل بحث است،. هر گاه ما دستاوردی محقق کردیم، عده‌ای به آن حمله کردند، ‌برخی از سیاستمداران مدعی هستند که در آنچه اتفاق می‌افتد، هیچ گناهی ندارند این در حالی است که آنچه ما درگیر آن هستیم، ناشی از اختلافات تمام احزاب سیاسی از جمله جریان المستقبل است».

روزنامه نیویورک تایمز آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کرد که سعد الحریری در سال ۲۰۱۳ مبلغ ۱۶ میلیون دلار به «کاندیس وان دیر مروی» یک مدل لباس در آفریقای جنوبی پرداخت کرده و بین آنها رابطه عاطفی وجود داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز