خبرگزاری کار ایران

ترامپ: به من گفتند که بشقاب پرنده در آسمان مشاهده کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۱۰

رئیس جمهوری آمریکا گفت که به وی اطلاع داده‌اند که دو خلبان نیروی دریائی اجسام مجهولی را که به ظاهر بشقاب پرنده هستند، مشاهده کرده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز،‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به وی اطلاع دادند دو خلبان نیروی دریائی اجسام ناشناسی که به نظر می‌رسد بشقاب پرنده هستند، را رصد کرده‌اند.

گزارشگر شبکه «ای بی سی نیوز» موضوع مشاهده آنچه که پدیده‌های جوی غیر قابل تفسیر توصیف می‌شود را با ترامپ در مصاحبه‌ای که امروز -یکشنبه- منتشر شد، ‌مطرح کرد. 

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به پرسشی از افزایش گزارش‌ها درباره مشاهده آن چه که به اعتقاد برخی بشقاب پرنده است، گفت که نسبت به وجود آنها تردید دارد. 

ترامپ توضیح داد که خلبانان هر آنچه می‌خواهند،‌ اعتقاد داشته باشند... در این باره به من اطلاع داده شده است... درباره مشاهده بشقاب پرنده‌ها توسط مردم هم گزارش شده است. آیا این را تایید می‌کنم؟ قطعی نیست.

نیروی دریایی آمریکا اخیرا اعلام کرد که برای مدرن‌سازی خطوط افقی درباره گزارش‌ها از مشاهده اجسام مجهول تلاش می‌کند. 

بر اساس گزارش روزنامه نیویورک تایمز آمریکا، خلبانان وابسته به یگان ضربت نیروی هوائی گزارش دادند که اجسام ناشناسی را مشاهده کرده‌اند که در ارتفاع ۳۰ هزار پایی و با سرعتی فراتر از سرعت صدا پرواز می‌کنند و این اجسام معلق مجهز به موتورهای قابل مشاهده یا انتشار گازهای گرمایشی نبوده‌اند. 

به‌رغم صدور پروتکل یا دستور العمل‌های جدید، این بدان مفهوم نیست که نیروی دریایی از وجود بشقاب پرنده‌ها مطمئن است بلکه مجرد ابزار و یا وسیله‌ای رسمی برای ثبت صحنه‌های عجیبی است که مستلزم انجام تحقیق و مستند سازی رسمی هستند اما این نیرو به وجود پدیده‌های هوائی عجیبی که متخصصان دریائی به صورت حرفه‌ای ثبت کرده‌اند، اعتراف می‌کند.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز