خبرگزاری کار ایران

مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با تجاوز غربی/ حدود ۱۲۰ موشک شلیک شده است

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۹۲۲

منابع رسمی در سوریه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با موشک‌های شلیک شده در جریان حمله نظامی آمریکا به این کشور خبر داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، آمریکا به همراه بریتانیا و فرانسه، بامداد امروز- شنبه- حمله نظامی به مواضع دولتی در سوریه از جمله در دمشق و حمص را آغاز کرد.

مسئولان آمریکایی اعلام کردند که حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ موشک به اهداف نظامی در سوریه شلیک شده است و طبق گزارش تلویزیون «المیادین»، این حمله ۵۰ دقیقه طول کشید.

تلویزیون «الاخباریه» دقایقی پس از آغاز حمله نظامی چند ملیتی به سوریه،‌ از مقابله پدافند هوایی سوریه با این تهاجم خبر داد.

طبق این گزارش، پدافند هوایی سوریه با چندین موشک «کروز» و «تام‌هاوک» در آسمان دمشق مقابله کردند.

پدافند هوایی سوریه با حملات به نقاطی در استان حمص نیز مقابله کرده و تلویزیون این کشور اعلام کرد که  تا این لحظه  با تجاوز سه‌گانه آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی مقابله شده و هیچ خسارتی در استان حمص ایجاد نشده است.

به گزارش الاخباریه، ۱۳ موشک مهاجم در منطقه «الکسوه» ساقط شده و از جمله نقاطی که هدف گرفته شده، مرکز پژوهش‌های «برزه» است.

در همین حال، یک مقام ارشد دولتی در سوریه اعلام کرد که حملات نظامی تحت فرماندهی آمریکا به سوریه پایان یافت و این حملات محدود بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز