خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

صبر استراتژیک آمریکا در قبال کره‌شمالی به پایان رسیده است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۰۹

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا با تاکید بر این که‌ همه گزینه‌ها علیه کره‌شمالی روی میز قرار دارد، تاکید کرد دوران صبر استراتژیک آمریکا در قبال کره‌شمالی به پایان رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در سفر خود به کره‌جنوبی و بازدید از مناطق مرزی دو کره اعلام کرد واشنگتن تمامی گزینه‌ها علیه پیونگ‌یانگ را روی میز قرار داده است.

وی که از منطقه مرزی «پانمونجام» واقع در مرز دو کره بازدید می‌کرد، طی سخنانی خاطرنشان کرد واشنگتن به دنبال برقراری امنیت از راه‌های مسالمت آمیز و از طریق گفت‌وگو است.

معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا ضمن اشاره به روابط محکم بین واشنگتن و سئول تاکید کرد که کشورش به صورت کامل از کره‌جنوبی حمایت می‌کند و در صورتی که تهدیدی متوجه این کشور شود، تمامی گزینه‌ها علیه کره‌شمالی به کار گرفته خواهد شد.

مایک پنس در ادامه خاطرنشان کرد: «پیام مردم آمریکا به دنیا صلح و آرامش است و آمریکا همواره از قدرت در راه به دست آوردن صلح و آرامش استفاده کرده است.»

وی در ادامه عنوان کرد که کره‌شمالی نباید اشتباهی درباره اراده آمریکا در خصوص ایستادگی این کشور در کنار هم‌پیمانان خود مرتکب شود.

پنس در ادامه افزود دوران صبر استراتژیک آمریکا درباره کره‌شمالی به پایان رسیده است و من امیدوارم چین اقدام‌های موثر و بیشتری در راستای کمک به حل این مساله انجام دهد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز