خبرگزاری کار ایران

ارتش یمن:

به همه شهرهای عربستان به جز مکه و مدینه حمله می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۶۷۵

نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی یمن برای مقابله با تجاوز عربستان به این کشور، به حالت آماده باش کامل درآمدند.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، ارتش یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی، همه واحدهای نظامی، دفاعی و امنیتی خود را برای پاسخ به تجاوز عربستان با استفاده از همه ابزار‌ها و راه‌ها به حالت آماده باش درآوردند.

در این بیانیه آمده است که همه واحدهای نیروهای مسلح و نیروهای امنیتی یمن برای پاسخ به تجاوز عربستان با استفاده از همه ابزار‌ها آماده هستند و همه مناطق و شهرهای عربستان به جز مکه و مدینه هدف حمله قرار می‌گیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است که همه تحرکات داخلی یا مشکوک توسط نیروهای امنیتی در همه استان‌ها هدف قرار گرفته و در این زمینه هیچ گونه تساهلی در پیش گرفته نمی‌شود.

در این بیانیه همچنین آمده است که برای مقابله با هر گونه تحرکی توسط نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان، از کمیته‌های مردمی در مرز‌ها که انصار الله شکل داده است، با تجهیزات، سلاح و نیرو حمایت می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است که نیروهای دفاعی و نیروهای زمینی آماده هستند و توان کافی برای ورود به عمق خاک عربستان و پایان دادن به آتش دشمن در صورت تکرار آن، را دارند.

در این بیانیه همچنین آمده است که در صورت تکرار گلوله‌باران اراضی یمن و مناطق مرزی در استان‌های «صعده»، «حجه» و همه مناطق نوار مرزی یمن با عربستان توسط نیروهای عربستانی، نیروهای یمن وارد عربستان شده و با آن مقابله می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز