خبرگزاری کار ایران

در پی شهادت یک فلسطینی؛

جوانان فلسطینی در کرانه باختری با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۳۵

به دنبال شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه «قلندیا» در کرانه باختری، جوانان فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا به شدت با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند.

در پی شهادت یک جوان فلسطینی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، جوانان فلسطینی به شدت با نیروهای این رژیم درگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، به دنبال شهادت یک جوان فلسطینی در اردوگاه «قلندیا» در کرانه باختری، جوانان فلسطینی در نزدیکی ایست بازرسی قلندیا به شدت با نیروهای اسرائیلی درگیر شدند.

منابع پزشکی فلسطینی و شاهدان عینی گفتند که یک جوان فلسطینی صبح امروز به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی در اردوگاه قلندیا در کرانه باختری به شهادت رسید.

شاهدان عینی در اردوگاه قلندیا گفتند که نیروهای اسرائیلی صبح امروز به این رادوگاه حمله کردند تا یک جوان فلسطینی را بازداشت کنند و همین امر منجر به وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی با نیروهای اسرائیلی شد.

شاهدان عینی افزودند که در این درگیری‌ «محمود عدوان» ۲۰ ساله در اثر اصابت یک گلوله در ناحیه سر به شهادت رسید.

این شاهدان افزودند که نیروهای اسرائیلی پس از اسارت یک جوان فلسطینی از اردوگاه عقب نشینی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز