خبرگزاری کار ایران

حمله نیروهای اسرائیلی به سواحل غزه ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۶۷۲

شاهدان عینی و منابع فلسطینی گفتند که مبارزان گردان‌های عزالدین قسام بامداد امروز با گروهی از نیروهای ویژه اسرائیلی که تلاش می‌کردند به سواحل شمالی نوار غزه نفوذ کنند، درگیر شدند.

مبارزان گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی حماس، حمله نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به سواحل غزه را ناکام گذاشتند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، شاهدان عینی و منابع فلسطینی گفتند که مبارزان گردان‌های عزالدین قسام بامداد امروز - یکشنبه - با گروهی از نیروهای ویژه اسرائیلی که تلاش می‌کردند به سواحل شمالی نوار غزه نفوذ کنند، درگیر شدند.

این منابع افزودند که پس از این درگیری که در منطقه «السودانیه» در شمال نوار غزه رخ داد، نیروهای ویژه اسرائیلی با حمایت قایق‌های جنگی و هواپیما‌ها مجبور به فرار شدند.

برخی شاهدان عینی نیز گفتند که درگیری مبارزان فلسطینی عضو گردان‌های قسام با نیروهای ویژه اسرائیلی، یک ساعت ادامه داشت و قایق‌های جنگی و هواپیماهای اسرائیلی محل درگیری را با موشک هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام نیز اعلام کرد که بالگردهای نظامی، قایق‌های جنگی و پهپاد‌های اسرائیلی، مبارزان فلسطینی را هدف قرار داده و مبارزان فلسطینی نیز با خمپاره و آر پی‌جی با نیروهای اسرائیلی مقابله کردند.

برخی شاهدان عینی نیز گفتند که در پی شلیک موشک‌های ضدهوایی توسط مبارزان فلسطینی، بالگردهای اسرائیلی مجبور به فرار شدند.

یک منبع امنیتی فلسطینی نیز گفت که بیش از ۲۰ پهپاد اسرائیلی بر فراز محل درگیری به پرواز درآمدند.

در همین حال، خبرگزاری رویترز اعلام کرد که در این درگیری چهار نیروی ویژه اسرائیلی زخمی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز