خبرگزاری کار ایران

فیصل بن فرحان:

تشکیلات خودگردان فلسطین قادر به کنترل تمامی سرزمین‌های فلسطینی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۶۲۹

وزیر ‌‌خارجه عربستان سعودی ‌گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین با حمایت جامعه جهانی قادر به کنترل تمامی سرزمین‌های فلسطینی پس از پایان درگیری‌ها است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «فیصل بن فرحان»، وزیر ‌‌خارجه عربستان سعودی ‌گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین با حمایت جامعه جهانی قادر به کنترل تمامی سرزمین‌های فلسطینی پس از پایان درگیری‌ها است.

وی گفت که این امر بیش از هر چیز مستلزم یک «مسیر واقعی» برای ایجاد یک کشور فلسطینی است. 

وزیر ‌خارجه عربستان سعودی در بیانیه‌ای در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید کرد که امکان انجام عملیات اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه کاملا غیرقابل قبول است و ایران نیز خواهان درگیری‌های گسترده‌تر نیست.

وی افزود: «با آنچه در غزه اتفاق افتاد، یک فاجعه انسانی در دست داریم... سطح غیرقابل تصوری از مرگ و ویرانی غیرنظامیان‌ و مهم‌تر از همه سطوح گرسنگی و سایر نیازهای بشردوستانه، به دلیل کمبود دسترسی به‌ کمک وجود دارد‌ که این فاجعه انسانی را دوچندان می‌کند.»

وی افزود: «از ابتدا گفتیم که به آتش‌بس نیاز داریم و اکنون بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز داریم... و باید به موضوع ورود کمک‌های بشردوستانه بپردازیم.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز